AnonymDiskusjon Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 skulle ikke liksom vann hjelpe mot svimmelhet og hodepine? tok nettopp et glass vann, fordi jeg ikke har drukket noe idag, og jeg trodde at det skulle hjelpe... men ble bare enda mer svimmel! :O er det normalt? :/ Anonym poster: e35c3aed068c03f245dfb73b449901c1 Lenke til kommentar
''' Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Du kan bli svimmel og få hodepine av å ikke drikke vann, men det betyr ikke at vann kurerer svimmelhet og hodepine. Lenke til kommentar
Masisco Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Eksperimenter litt mer, så finner du fort ut hvordan kroppen din reagerer på vann. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2013 Du kan bli svimmel og få hodepine av å ikke drikke vann, men det betyr ikke at vann kurerer svimmelhet og hodepine. åja.. men det har vertfall jeg hørt at skal hjelpe. Anonym poster: e35c3aed068c03f245dfb73b449901c1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Gitt at du har for mye vann i kroppen i utgangspunktet eller en hjerne som ligger i press er det sjelden lurt å drikke mer. Hjernen har ikke mulighet til å utvide seg, og skaper du press med enda mer vann kan det fort bli værre. Salt binder også vann, så det du kan prøve er det motsatte. Kaliumtilskudd. Helsekost har noe som heter antisalt. Legen kan foreskrive diuretika. Dette tar du uansett med legen din om det ikke slipper innen rimelig tid. Lenke til kommentar
''' Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 ellers er mat en OK løsning dersom lavt blodsukker er synderen Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Vann kan hjelpe, men det kommer selvfølgelig an på årsaken til hodepinen. Det er uansett ikke slik at om du hat vondt i hodet på grunn av lite væske så vil et glass vann umiddelbart kurere smertene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå