Smaurbraud Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) Hei, tenkte å begynne å se på bil siden jeg snart blir 18. Har egentlig ingen peiling på bil så jeg kunne trenge litt hjelp av noen med erfaring, som det ser ut til å være nok av her. Jeg skal nok ikke bruke bilen til stort sett annet en å kjøre til og fra jobb og til kamerater, og jeg har ikke mye mer en 20 000 å legge ut med :/ Og hvor mye bør jeg egentlig se på Km stand, er dette det viktigste hvis resten av bilen er i ok stand eller er det andre ting jeg bør se på? Jeg har sett itt på noen volvoer fordi jeg synes de ser bra ut men vet ikke hvor pålitelige de er av seg. Kunne denne være noe? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=41887509 Takk på forhånd for alle svar og beklager hvis dette er et spørsmål som gjentar seg litt for ofte Endret 28. mai 2013 av Smaurbraud Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Etter min mening er det, i den prisklassen, viktigere å finne et godt eksemplar enn hvilket merke/modell det er. Min anbefaling vil derfor være å plukke ut et par biler du kunne tenke deg, for å deretter alliere deg med en bilkyndig som kan være med å se på dem. Om man allikevel skal si noe om merker så vil det nok være fornuftig å se på japanske biler. De er stort sett veldig holdbar, om enn noe ekstra utsatt for rust. En NAF-test kan være lurt, men koster jo noen kroner så er kjipt å legge ut for det om det viser seg at bilen er i dårlig stand og du ikke vil ha den. Hør med selger om han er villig til å i hvert fall dele kostnaden. Lenke til kommentar
Smaurbraud Skrevet 28. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2013 Det høres fornuftig ut! Takk for svaret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå