Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problem med min nye Komplett PC (Hjelp?)

Anbefalte innlegg

Heisann,

jeg kjøpte min komplett gamer i20 hos komplett 2013-05-14 15:49 og fikk den i dag 28-05-2013. Jeg satt sammen skjermen og det, og skulle til å starte datamaskinen, så får jeg en feilmelding der det står ''Recovery your PC couldn't start properly After mltiple tries, the operating system on your pc failed to start, so t needs to be reparired.'' (Og noen ting til.) Og etter det har datamaskinen bare slått seg av og på, den er på i 3 sekunder så slår den seg av igjen.. Av og til slår den seg på og da kommer denne feilen opp på skjermen min.

Hva kan det være for noe? Håper på noe hjelp her inne, for har gledet meg til å bruke datamaskinen.

Mvh Lars Erik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm, akkurat det den feilen som kom opp hos meg også. Men rart det ikke er Windows på den da, kan det være komplett som har surra kanskje.

Kanskje vanskelig å prøve metodene når pcen min slår seg på i 3 sekunder så av igjen, av og til bare den slår den seg på så kommer den feilmeldinga. Men da vet jeg feilen ihvertfall! :)

Tusen takk for linken, den var nyttig den.

Lenke til kommentar

Er det Windows på den da?

Nå sendte han over meg en link som var nyttig, tydelig så er det feilen.

http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_8-windows_install/windows-8-pro-clean-installation-0xc0000001-error/631713f3-d007-431e-beeb-06c1b5ecb901

For er denne feilmeldingen som kommer opp når den først slår seg på:

Recovery

Your PC couldn't start properly

After multiple tries, the operating system on your PC failed to start, so it needs to be repaired.

Error code: 0xc0000001

You'll need to use the recovery tools on your installation media. If you don't have any installation media (like a disc or USB device), contact your system administrator or PC manufacturer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...