Cooky Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Har nettopp skaffet meg et mobilt bredbånd der 10G er inkludert hver måned, men dersom jeg bruker opp disse 10GB'ene før det har gått en måned, når vil jeg få "flere"? Kan jeg eventuelt betale ekstra til Telenor for å få noen ekstra GB? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Hvorfor kontakter du ikke Telenor kundeservice og spør de i stedet? Det er ikke vanlig å "overføre" det som gjenstår av kvoten nei, men det er dog vanlig å kunne betale ekstra for å legge til/doble kvote. 1 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) Du får flere GB når neste måned kommer. Du kan også bestille ekstra GB hos Telenor. Enten via SMS til 1999 (du får en SMS når du har brukt opp de 10 GBene dine som beskriver hvordan du bestiller) eller så kan du bruke Mine Sider. Dog blir ikke surfingen din deaktivert, du surfer til svært redusert hastighet fra du har brukt opp kvoten til den 1. neste måned. Endret 28. mai 2013 av Nedward 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå