Battaman Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 (endret) Jeg tror det er matte R1 og 2, fysikk 1 og 2 og kjemi 1 og 2 i hvert fall. Kanskje biologi også. Bio, Geofag, IT, Tekforsk og VG3 Naturbruk også. Man får også språkpoeng for Fremedspråk nivå 3. Endret 21. juni 2013 av Battaman Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Man trenger 4 poeng, og alle realfag gir poeng. 1 poeng = R2 og FY2 (de gir 1 hver) 0,5 poeng = Alle andre realfag (de gir 0,5 hver). Lenke til kommentar
''' Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 64,0 poeng! Ganske happy nå 6 Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Er det mulig å få mer enn fire "ekstra" studiepoeng hvis man for eksempel både har realfag og språkfag? 64,0 poeng! Ganske happy nå WOW!!! Seriøst! Det er det høyeste som er mulig å oppnå jo! Er det ikke? Lenke til kommentar
''' Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Jepp. Full score på første forsøk! Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Jepp. Full score på første forsøk! Gratulerer så mye. Jeg bøyer meg i støvet. Det er virkelig imponerende. Hvilken skole gikk du på? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Ha, visste du var JG. You the man. Men hvordan får man disse realfagspoengene? Hvilke fag er det man må ha dersom man ønsker fire av fire poeng, slik som du fikk? Klikk meg. Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 64,0 poeng! Ganske happy nå Er det mulig å be om et bilde? Ikke det at jeg ikke tror deg altså, men det hadde bare vært awesome å se et "perfekt" vitnemål! 3 Lenke til kommentar
sopben Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 64,0 poeng! Ganske happy nå Gratulerer Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 (endret) 4.3 i snitt. Matte og norskeksamen trakk ned. Nei. Eg skjønar ikkje korleis folk gløymer fagopplysningar som vert nemnd i timane og korleis dei ikkje forstår babymatematikken på VGS. Denne "babymatematikken" er aldeles ikke lett. Iallefall ikke på påbygg (som jeg hadde) og jeg hadde den "enkleste" sorten. Nå har jeg tatt 2 privatisteksamener i matte, strøket på begge. Jeg gikk til min gamle lærer på videregående hvor jeg fikk hospitere i timene hans, fikk diverse enklere oppgaver osv. Utrolig flink lærer som greide å engasjere meg i mattetimene. Dette har jeg gjort hele skoleåret nå, og har stått på som f. det siste året for at jeg skal kunne ha noe sjanse til å studere til høsten, men den gang ei. Dyskalkuli er noe dritt. Denne ene ekstra timen på matteeksamen var ikke særlig til hjelp heller, og jeg satt tiden ut ved begge eksamener. Skjønner at dette er litt Off-Topic men ville bare ha det ut. Ikke noe mot deg Magnus_L, men folk bør skjønne at ikke alle har det like lett som superelevene. Endret 21. juni 2013 av The Doctor 3 Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Ligger på rundt 5,2. Helt avhengig av hva resultatet på eksamen blir. NTNU-drømmen, kan jeg vel bare legge på hylla. Kan selvfølgelig ta opp fag, men er ikke så gira på det, heller. Ellers fornøyd. Hvilket studie hadde du opprinnelig tenkt på å ta ved NTNU? Lenke til kommentar
Unquale Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Endte opp på 5,28 i snitt. Er nødt til å ta R1, R2 og Fysikk 1 i eller etter militæret. Så da vil jeg hanke inn litt realfagspoeng der, får alderspoeng når jeg skal søke i samordna opptak OG poeng for å ha vært gjennom førstegangstjenesten. Veien til siv.ing. på NTNU er der Lenke til kommentar
Hylster Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Hvilket studie hadde du opprinnelig tenkt på å ta ved NTNU? Sivilingeniør, energi og miljø. Fikk et snitt på 51,75. Har et håp fortsatt, men det er helt avhengig av hva jeg får i R1+R2 og FY1 på forkurset. Får heldigvis 2 alderspoeng også, og disse hjelper jo litt. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Er det mulig å få mer enn fire "ekstra" studiepoeng hvis man for eksempel både har realfag og språkfag? WOW!!! Seriøst! Det er det høyeste som er mulig å oppnå jo! Er det ikke? Jeg vet ikke om man kan få opptil 5 ekstrapoeng med språk, men man kan i hvert fall ikke få mer enn 4 realfagspoeng, selv om man for eksempel tar R1, R2, FY1, FY2, KJ1, KJ2 og IT1. Lenke til kommentar
Pfui Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Er det mulig å få mer enn fire "ekstra" studiepoeng hvis man for eksempel både har realfag og språkfag? 4 poeng er maksimalt tilsammen, uansett om det er for språk eller realfag Lenke til kommentar
sopben Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 64,0 poeng! Ganske happy nå Er litt nysgjerrig her Hva skal du studere til høsten ? :O Lenke til kommentar
Linaria1 Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) Bio, Geofag, IT, Tekforsk og VG3 Naturbruk også. Man får også språkpoeng for Fremedspråk nivå 3. Jeg vet. Jeg har spansk 3 Edit: HADDE. Jeg er ferdig på vgs nå Endret 22. juni 2013 av Linaria1 Lenke til kommentar
Linaria1 Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Da var visst eksamenskarakterene mine ute. De trakk ned snittet litt (fikk bare 6 på muntlig), men tror jeg ligger mellom 5,5 og 5,6. Lenke til kommentar
UglyCasanova Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) (fikk bare 6 på muntlig) Hater når det skjer Endret 22. juni 2013 av UglyCasanova 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå