Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Kuriositet: Hva får VG3-elever i snitt til sommeren?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt over 5,85. Me fekk anonym retting på hovudmålstentamen, og eg måtte stå over ein privatisteksamen fordi det krasja med ei prøve. Det øydela nimbusen.

Wow, meget imponerende. :w00t: Begynner på vgs nå og har et mål å få 5,6 i snitt i tillegg til realfags/språkpoeng når jeg går ut av vgs. For øvrig har jeg 5,6 i snitt nå( kanskje 5,7 hvis det går som jeg ønsker på eksamen). Lurte derfor på om du fikk 6 i engelsk? Og i så fall om jeg kunne sende deg PM?

Edit: 5,85 er snittet uten realfagspoeng, ikke sant? Og det du har oppnådd kan du være stolt av. :wee: Det må være deilig å være ferdig med tretten års skolegang. :)

Endret av Bassa.
Lenke til kommentar

Wow, meget imponerende. :w00t: Begynner på vgs nå og har et mål å få 5,6 i snitt i tillegg til realfags/språkpoeng når jeg går ut av vgs. For øvrig har jeg 5,6 i snitt nå( kanskje 5,7 hvis det går som jeg ønsker på eksamen). Lurte derfor på om du fikk 6 i engelsk? Og i så fall om jeg kunne sende deg PM?

Edit: 5,85 er snittet uten realfagspoeng, ikke sant? Og det du har oppnådd kan du være stolt av. :wee: Det må være deilig å være ferdig med tretten års skolegang. :)

Engelsk er det sterkaste faget mitt. Og eg er faktisk noregsmeister i Kjemi 1. Berre send PM.

Ja, snittet er utan realfagspoeng. Men det levde ikkje opp til forventningane mine ved starten av året, og det svir mykje.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Engelsk er det sterkaste faget mitt. Og eg er faktisk noregsmeister i Kjemi 1. Berre send PM.

Ja, snittet er utan realfagspoeng. Men det levde ikkje opp til forventningane mine ved starten av året, og det svir mykje.

Hehe, høres kanskje rart ut men jeg skjønner hva du mener. Og takk. :)

Lenke til kommentar

Skjønner faen ikke hvordan dere greier det...

"Norgesmester i kjemi 1" sier deg ingenting?

Har aldri skjønt korleis dokker ikkje greier det. Heilt seriøst.

Du har virkelig ikke forståelse for dette?

Jeg antar at den norgesmestertittelen tok (veldig) mange timer..

Lenke til kommentar

Nei. Eg skjønar ikkje korleis folk gløymer fagopplysningar som vert nemnd i timane og korleis dei ikkje forstår babymatematikken på VGS.

Ser ut som du går ut ifra at alle elevene gjør en like stor innsats på skolen. Hva ellers får deg til å tro at de først får med seg de fagopplysningene som blir nevnt i timene? Hva får deg til å tro at de gjør en innsats for å forstå "babymatematikken"?

Lenke til kommentar

Ser ut som du går ut ifra at alle elevene gjør en like stor innsats på skolen. Hva ellers får deg til å tro at de først får med seg de fagopplysningene som blir nevnt i timene? Hva får deg til å tro at de gjør en innsats for å forstå "babymatematikken"?

Å "ikkje greie" impliserer at du prøver -_-

• Liker 2
Lenke til kommentar

Å "ikkje greie" impliserer at du prøver -_-

Skjønner, men det å prøve er relativt, det varierer fra person til person, hvilket betyr at de som prøver kan få ulike resultat. Dermed er det mulig at noen ikke får med seg fagopplysninger, selv om de prøver. Og dette har du altså ikke forståelse for? Tror du at alle er like?

Endret av Ord
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...