Potissimus Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Tittelen sier det meste, men jeg lurer da på hva folk rundt omkring i landet får i snitt Lenke til kommentar
Seal Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Vanskelig å si med eksamen igjen da. Og karakterene er jo heller ikke satt. Lenke til kommentar
Potissimus Skrevet 28. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2013 Vanskelig å si med eksamen igjen da. Og karakterene er jo heller ikke satt. Altså, man vet jo sånn cirka hva man får da. Har du vært på 2 hele året i et fag, så kan du ikke regne med å få 6 i det heller. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Nei, men regner jo med at du vil ha snittet med desimaltall. Dessuten, mye rart kan skje på eksamen. Mange som går veldig opp/ned i forhold til standpunkt. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) Det er umulig å si, men det vil antakelig ligge et sted mellom 3 og 4. Denne artikkelen kan være interessant http://www.aftenpost...ne-7119112.html . Du kan også prøve å søke etter statistikk fra tidligere år. Altså, ikke snittet mitt, men totalt sett. Endret 28. mai 2013 av Zarac Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Et sted mellom 5,7 og 5,9. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Om jeg ikke har klart å rote det skikkelig til på en eksamen vil jeg havne på rundt 5,3 i snitt. Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Litt over 5,85. Me fekk anonym retting på hovudmålstentamen, og eg måtte stå over ein privatisteksamen fordi det krasja med ei prøve. Det øydela nimbusen. Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 (endret) Litt over 5,85. Me fekk anonym retting på hovudmålstentamen, og eg måtte stå over ein privatisteksamen fordi det krasja med ei prøve. Det øydela nimbusen. Wow, meget imponerende. Begynner på vgs nå og har et mål å få 5,6 i snitt i tillegg til realfags/språkpoeng når jeg går ut av vgs. For øvrig har jeg 5,6 i snitt nå( kanskje 5,7 hvis det går som jeg ønsker på eksamen). Lurte derfor på om du fikk 6 i engelsk? Og i så fall om jeg kunne sende deg PM? Edit: 5,85 er snittet uten realfagspoeng, ikke sant? Og det du har oppnådd kan du være stolt av. Det må være deilig å være ferdig med tretten års skolegang. Endret 4. juni 2013 av Bassa. Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Wow, meget imponerende. Begynner på vgs nå og har et mål å få 5,6 i snitt i tillegg til realfags/språkpoeng når jeg går ut av vgs. For øvrig har jeg 5,6 i snitt nå( kanskje 5,7 hvis det går som jeg ønsker på eksamen). Lurte derfor på om du fikk 6 i engelsk? Og i så fall om jeg kunne sende deg PM? Edit: 5,85 er snittet uten realfagspoeng, ikke sant? Og det du har oppnådd kan du være stolt av. Det må være deilig å være ferdig med tretten års skolegang. Engelsk er det sterkaste faget mitt. Og eg er faktisk noregsmeister i Kjemi 1. Berre send PM. Ja, snittet er utan realfagspoeng. Men det levde ikkje opp til forventningane mine ved starten av året, og det svir mykje. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg TheNarsissist Skrevet 4. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 4. juni 2013 Skjønner faen ikke hvordan dere greier det... 12 Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Engelsk er det sterkaste faget mitt. Og eg er faktisk noregsmeister i Kjemi 1. Berre send PM. Ja, snittet er utan realfagspoeng. Men det levde ikkje opp til forventningane mine ved starten av året, og det svir mykje. Hehe, høres kanskje rart ut men jeg skjønner hva du mener. Og takk. Lenke til kommentar
Populært innlegg Bakitafrasnikaren Skrevet 4. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 4. juni 2013 Skjønner faen ikke hvordan dere greier det... Har aldri skjønt korleis dokker ikkje greier det. Heilt seriøst. 15 Lenke til kommentar
Ord Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Skjønner faen ikke hvordan dere greier det... "Norgesmester i kjemi 1" sier deg ingenting? Har aldri skjønt korleis dokker ikkje greier det. Heilt seriøst. Du har virkelig ikke forståelse for dette? Jeg antar at den norgesmestertittelen tok (veldig) mange timer.. Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Du har virkelig ikke forståelse for dette? Nei. Eg skjønar ikkje korleis folk gløymer fagopplysningar som vert nemnd i timane og korleis dei ikkje forstår babymatematikken på VGS. Jeg antar at den norgesmestertittelen tok (veldig) mange timer.. Eg førebudde meg i tre dagar. 15 timar ca. 2 Lenke til kommentar
Ord Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Nei. Eg skjønar ikkje korleis folk gløymer fagopplysningar som vert nemnd i timane og korleis dei ikkje forstår babymatematikken på VGS. Ser ut som du går ut ifra at alle elevene gjør en like stor innsats på skolen. Hva ellers får deg til å tro at de først får med seg de fagopplysningene som blir nevnt i timene? Hva får deg til å tro at de gjør en innsats for å forstå "babymatematikken"? Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Ser ut som du går ut ifra at alle elevene gjør en like stor innsats på skolen. Hva ellers får deg til å tro at de først får med seg de fagopplysningene som blir nevnt i timene? Hva får deg til å tro at de gjør en innsats for å forstå "babymatematikken"? Å "ikkje greie" impliserer at du prøver -_- 2 Lenke til kommentar
Ord Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 (endret) Å "ikkje greie" impliserer at du prøver -_- Skjønner, men det å prøve er relativt, det varierer fra person til person, hvilket betyr at de som prøver kan få ulike resultat. Dermed er det mulig at noen ikke får med seg fagopplysninger, selv om de prøver. Og dette har du altså ikke forståelse for? Tror du at alle er like? Endret 4. juni 2013 av Ord Lenke til kommentar
UglyCasanova Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 5.33 til nå. Venter på retting av norsk hoved -og sidemål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå