Jim Pec Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Noen som har anelse om hvor jeg kan få kjøpt. Eller kanskje du har et å selge? De aller fleste skal være moddbare, de siste driverne fra OmegaCorner skal ha fikset det. Fint om noen kan hjelpe med å skaffe. Jim Lenke til kommentar
Zolo Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Ikkje for og skuffe deg, men eg trur ikkje at du klarer og få fatt i det kortet. Ikkje nytt, men brukt er alltids en mulighet. Eg bestillte et slikt kort i starten av aug. det gjekk to uker så fekk eg mail om at dei ikkje kunne skaffe sligt kort, der var ingen igjen hos deira leverandør. Eg fekk da et annet kort i staden. Du kan jo gå inn i alle webshopene og sjå om der er nokon som har på lager. Lenke til kommentar
Jim Pec Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 Ja tro ikke at jeg har vært innom alle webshoppene som er å oppdrive. Komplett har et på 64MB, men det er for lite. Får håpe noen kan ha noen tips. Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 En kompis av meg kjøpte " ATI Radeon 9500 128mb Sapphire bulk" fra PCMax og fikk det på fredag. Det er bestillingsvare så du må nok vente en to-tre uker på det... Lenke til kommentar
Jim Pec Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 Modbart??? Men alle er vel det nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå