Gå til innhold

London Eye

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blir automatisk dratt mot pariserhjulet som ser ut som det snurrer veldig fort. Jeg liker også det silkematte vannet. Eneste som var litt forstyrrende var de uskarpe båtene, men det er jo en konsekvens av de lange eksponeringstiden.

Synd været var litt kjedelig, for litt spektakulære skyer hadde gjort seg. Men jeg liker det fordet :)

Lenke til kommentar

Jeg blir automatisk dratt mot pariserhjulet som ser ut som det snurrer veldig fort. Jeg liker også det silkematte vannet. Eneste som var litt forstyrrende var de uskarpe båtene, men det er jo en konsekvens av de lange eksponeringstiden. Synd været var litt kjedelig, for litt spektakulære skyer hadde gjort seg. Men jeg liker det fordet :)

Enig. Jeg syns selv at båtene forstyrrer en del. De tar for stor del av bildet, og jeg skulle gjerne sett at de ikke var der, evt lå lengre til høyre i bildet.

Skyer ville jeg helst unngå, da det kan ødelegge mye om de ikke beveger seg raskt nok over himmelen.

Jeg har en fargeversjon fra senere på kvelden som jeg skal legge ut i morgen. Det er ganske så annerledes der, kun en time senere.

Takk for kommentaren!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...