slowmoris Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) Hei, har et nok så greit kabinett med diverse deler. Corsair obsidian 650d ASUS MAXIMUS V GENE socket 1155 Intel core i7-2600k 16gb ram 1866Mhz vengance 180gb SSD corsair 550/535 readwrite Western digital 1TB green 7200rpm HIS Radeon 7950 3gb 1x corsair red vifte 120m 2x corsair red vifte 140m zalman cpu kjøler 9900 max red Ganske grei gaming pc vil jeg si. Bruker den ikke så mye som jeg trodde, men den takler alle spill jeg spiller. Men spess om sommeren som blir den litt varm. så jeg lurte på om det finnes en radiator som jeg kan sette i pcen som produserer kun kald luft eller bare en radiator som produsere kulde som jeg kan sette inne i pcen min. ? En mod isåfall, eller noen tips hvis noen har gjort dette med feks en radiator fra et kjøleskap lignende? Gi meg tips, link hvis dere har det?? Vil helst ikke kjøpe flere vifter. og heller ikke vannkjøing Endret 28. mai 2013 av slowmoris Lenke til kommentar
In Ter Face Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 (endret) Et kjøleskap eller en fryser er designet for å holde ting kaldt, ikke kjøle ned. Maskinen din produserer mye mye mer varme enn radiatoren klarer å kjøle ned. Resultatet blir at radiatoren må gå for full maskin, lage vanvittig mye støy, og kommer til å bryte sammen etter kort tid. Det er en grunn til at dette ikke er en normal måte å kjøle ned systemet sitt Eller, du kan jo selvfølgelig kjøre på med ekstremkjøling. Du kan lese mer om slikt her: http://forums.extremeoverclocking.com/showthread.php?t=233054 Endret 17. juni 2013 av JKDahl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå