SimenElvis Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Heisann. Et ganske tilfeldig spørsmål, men som jeg har undret litt på en stund. (Fant ikke noe på google) Så mye transport av varer som vi når ha inn og ut av landet, så hender det jo at det kommer med noen eksotiske dyr/reptiler/insekter. Det jeg lurte på var om noen faktisk vet om Norge har noe form for motgift dersom man skulle være så uheldig å bli bitt av f.eks giftig edderkopp. Har for tiden deltidsjobb på Eurospar, hvor jeg plukker mye bananer for hånd, og er kanskje litt paranoid av meg når jeg tenker på det å støte på farlige dyr i bananeskene. Alikevell vet jeg at nabobutikken vår fikk en stor Tarantell i bananene sine, noen år tilbake. Det jeg er mest paranoid for å støte på er vel Brazilian Wandering spider, som forøvrig er verdens giftigste edderkopp. I denne videoen har den fortullet seg med bananene til noen: http://www.youtube.com/watch?v=QwruG6TSrAQ Simen Lenke til kommentar
OleNord Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Trur nok vi sikkert har motgifter for det meste på norske sykehus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Dette er pingleopplegg. Bare gjør jobben din, det er det du får betalt for. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Trur nok vi sikkert har motgifter for det meste på norske sykehus Tviler på det. Så vidt meg bekjent er disse motgiftene ferskvare, går fort ut på dato. Lenke til kommentar
''' Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Dette er pingleopplegg. Bare gjør jobben din, det er det du får betalt for. Usaklig, arrogant og unødvendig svar på et interessant spørsmål. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå