Barry White Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Hei! Plutselig virka ikke viftestyringa på min volcano 11! Den går kanskje på 1000 RPM og av og til stopper vifta, cpu blir så varm at maskina shutter. Får til oppstart etterpå da, men kan CPU ha blitt skadet? Noen som har hatt samme problem? Det er en XP2500 Barton kjøpt på microplex. Har de god service? Lenke til kommentar
nogard Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 jeg går ut ifra at du mener at du har kjøpt vifta og ikke cpuen på microplex, og hvis den er ødelagt så er det bare å sende den inn til dem å kreve en ny eller pengene tilbake. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 ok, har kjøpt cpu vifte der ja. men nå har jeg funnet ut noe, det er 2X2 metalldingser på fartsreguleringskabelen som har gått fra hverandre, skal kanskje prøve å lodde, men går garantien bort da? Lenke til kommentar
notorled Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Jeg råder deg til IKKE å bruke den manuelle styringen men den automatiske tempratur detectoren, det kosta meg cpuen min. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå