Arodem Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Shinji Mikamis neste skrekkspill går tilbake til sjangerens røtter. Les hele saken Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 nok et ps3 spill som må skaffes... 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 nok et ps3 spill som må skaffes... For min del blir det ikke skaffet på denne generasjons konsoller. Blir PS4 eller PC. Veldig spent på dette spillet. Liker at fokuset er på å unngå å havne i kamp og at du har lite ammunisjon tilgjengelig. Håper historien holder mål. Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Ser bra ut, dersom det blir som Resident Evil 4. Eit av det få skrekkspela som ikkje var macho orientert, men skummelt og gjennomført. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Blir enda bedre om det er som Resident Evil 2. Lenke til kommentar
Millha Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Blir enda bedre om det er som Resident Evil 2. It cant be done! 1 Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 (endret) Blir enda bedre om det er som Resident Evil 2. For min del var resident evil 2 jævlig bra bare fordi jeg var 15 år og ingen hadde sett maken. Spilte gjennom RE2 igjen, og selv om det har sin nostalgiske verdi, er jo historien i RE rimelig teit. Japanerne elsker jo melodramatikk, og alle de monsterne (utenom "terminator" på andre playthrough, han er rå) helt sykt teite (alle birkin stages utenom første)! Nei håper dette spillet henter mindre fra resident evil, og at e klarer å kjøre en mer Alan Wake/Silent hill stil, bare enda skumlere Endret 29. mai 2013 av BakaBerg Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Jeg synes egentlig Resident Evil 2 holder seg ganske godt. Det første er håpløst, enig der, men selv om presentasjonen i 2 er litt klønete (spesielt scenene med Ada og Leon), er da ikke plotet så verst. Likte Birkin, jeg, kan iallefall ikke komme på mange andre RE-bosser som gjør samme inntrykk (nærmeste blir vel Lisa Trevor fra Resident Evil Remake). Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 "Ruslebiffmonsteret?" Ser ut til å dra en viss påvirkning fra den opprinnelige Motorsagmassakren, dette, en "glemt" genistrek av en film, som til og med var original og mye skumlere enn de aller flesete senere "slasher"-filmene, som i stor grad bidro til å ødelegge ryktet til førstnevnte. Den viser blant annet (på bakgrunn av et lite budsjett) hvor mye mer effektivt det er å hinte til "imaginær" vold like utenfor bildekanten, nøyaktig slik som spillet nå gjør i en innledende scene. Dette, fremfor å vise absolutt alt, og ødelegge illusjonen av at noe forferdelig skjer ved hjelp av "gørr og blod-" spesialeffekter. 1 Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Ble fort veldig spennende dette prosjektet. Minner mye og gamle RE krydret med innslag av Silent Hill, Dead Space og en klype Sanitarium. Unektelig noe som skal testes så fort en demo er ute og påfølgende kjøp (til PC så klart!!! ) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Vet ikke om denne er blitt delt her før...ser guffent ut! http://youtu.be/vfJ7u_izDOQ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå