Fiveacus Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Hei hei er det noen som vet om en mulighet for en 14 åring og tjene penger på internett ? har Visa Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) Du kan jo bli rosablogger. De tjener visst endel på å skrive om neglelakk og andre unyttige ting som andre fjortisser interesserer seg for ;-) Endret 28. mai 2013 av Mythos Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Hvis du må stille spørsmålet her, er det ikke mye håp 2 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Mulighetene er enorme, men det krever innsats, kunnskaper, flaks og et tema som folk bryr seg om. Det krever forøvrig også at du bryr deg. Har du en stor nettside med mye trafikk kan du tjene på sponsorer og reklameinntekter. Du kan også selge ting, også for store kjeder. Men et sted å begynne er f.eks. å begynne å lære deg HTML og CSS på HTML Dog. Hardware.no har faktisk en del greie guider for dette også. Bruk google, "tutorial er et fint ord". Ikke bruk programmer som lager nettsiden for deg, da bare forsøpler du internett. Slike programmer er bare vas. Vær så snill å ikke forsøple internett med nettside fra et GUI-program. Notepad++ er et fint program for å kode nettsider i (ikke forvent at programmet skal lage nettsiden for deg). Ellers kan du lære deg å programmere (igjen, lær deg å skrive koden selv, ikke via robot-programmer), så kan du selge app-en. Men, hvis hele poenget er å "tjene penger", så synes jeg heller du skal skaffe deg en jobb på Kiwi eller noe sånt. Det hadde vært enda mer lettvint! Hvis det derimot er noe som faktisk interesserer deg og som du vil lage en nettside om, så er det noe annet. Men tro ikke at pengene kommer gratis, det krever innsats. Og i begynnelsen kan det stå ganske stille. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Det kan muligens være penger å tjene på å drive IT support for ukyndige databrukere i litt eldre årsklasser. Jeg hjelper noen slektninger og bekjente med diverse dataproblemer, og de står stadig fast med relativt enkle ting som å komme seg inn på nettbanken når de ikke har oppgradert java og slike ting. Men jeg gjør dette gratis da... Lenke til kommentar
-forbruker- Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 For å drive egen næringsirksomhet i Norge må du være myndig, men det er ikke verre enn at en verge skriver under i tillegg til deg. Når det er gjort vil jeg anbefale deg at inntektene dine kommer inn via Google, der har du store muligheter. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Lag minecraft videoer på youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå