YAAS Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 hei blitt veldig glad i denne "sjangeren" og håper folk med samme type musikksmak kan hjelpe meg til å utvide min egen! noen artister jeg har blitt veldig glad i: bombay bicycle club clive tanaka y su orquesta daughter foxygen grizzly bear grouplove houses little comets the little ones the macabrees menomena miami horror pnau trophy wife two door cinema club dette er artistene jeg hører mest på for tiden. de fleste sangene jeg har valgt ut fra denne listen er halvveis lystige, ganske melodiske og har flotte tekster. kan liste en del andre artister jeg liker godt, men blir vel kanskje litt mye? uansett er vel de jeg allerede har listet gode nok til at dere kan danne dere et bilde alle forslag velkommen! Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 M83, Clap Your Hands Say Yeah, Seasfire, Eisley, Does It Offend You, Yeah?, S O H N, Florence + The Machine, Phoenix, Cargo City, Macklemore, Crystal Castle, Philter, Radical Face, MGMT, Fanfarlo, Crystal Fighters, Matt & Kim. Har vi same type musikksmak? Vil du ha mer? Beklager om ikke alt var indie. Lenke til kommentar
YAAS Skrevet 28. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2013 vi har samme type musikksmak og er nå venner haha.. har du mer, bring it! legger til litt mer jeg også: small black washed out the rapture philco fiction larus s johannesson edward shape alt-j cold mailman everything everything flume vydamo 1 Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) Blockhead, RJD2, Nico Vega, Bonobo, Hurts, Massive Attack, Moby, The Killers, Can't Stop Won't Stop, Lindsey Stirling, DJ Shadow, Explosions In The Sky, Robyn, Niva. Har ikke tid til å liste opp alle. Har sendt deg en PM med URL-adresse til spillelista mi på Spotify. Og ja, når er vi venner, hehe. Endret 28. mai 2013 av Hafti Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Small Black og Washed Out er gode greier. Sjekk ut Brothertiger og Summer Heart, de ligger i samme bane Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Patrick Wolf, Kyle Andrews, Soul Position, Emika, Sigur Ros, Arctic Monkeys, Foals, Doves, Muse, Owl City, Danko Jones, Spinnerette, Kasabian, Emiliana Torrini, Madina Lake, Empire Of The Sun, Band of Horses, Carpark North, The Hellacopters, Placebo, Bat For Lashes, Sia. Du bør sjekke ut ekstremsportfilmer på nettet, indiemusikk blir ofte brukt i disse filmene. Et godt eksempel er "Vast" av ionate films. http://www.youtube.com/watch?v=eRSenBC35Kk Og "Life Cycle" - Et must å se! http://www.youtube.com/watch?v=I7OFtjBexjc Lenke til kommentar
Spider Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 menomena Da anbefaler jeg deg varmt Ramona Falls som er et annet prosjekt til en av gutta i Menomena: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå