Tfosheim Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Mer kompakte XPC-er fra Shuttle Shuttle sin neste XPC-generasjon blir mer stilren, mer støysvak og mer kompakt enn de foregående. Dette ifølge bilder og informasjon fra Computex i dag. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Ikke at jeg bryr meg, men har HW lov til å ta et bilde fra OC Workbench og klippe bort logoen deres for så å bruke det egen side? Ellers må jeg bare innrømme at barebone er fremtiden.. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Ellers må jeg bare innrømme at barebone er fremtiden.. vil heller tippe på at fremtiden er bærbar, konfigurerbar og trådløs Lenke til kommentar
Morten_M82 Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 XPC fine greier det. Men er mye stress og mekke i :-? Lenke til kommentar
gunderzen Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 De er også den perfekte gaven til å gi til dama hvis du vil ha henne interssert i data. Første de sier er "Næmmen hællan dussan så nudlig" Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 De er også den perfekte gaven til å gi til dama hvis du vil ha henne interssert i data.Første de sier er "Næmmen hællan dussan så nudlig" Da gir du denne: Lenke til kommentar
gunderzen Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Hehehe den kunne jeg faktisk tenkt meg selv Lenke til kommentar
Morten_M82 Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Hehehe den kunne jeg faktisk tenkt meg selv Tror ikke du egentlig vill ha den!! Lenke til kommentar
Folo Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 det med ekstern strømforsyning va jo ganske genialt, hvorfor har de ikke brukt det tidligere?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå