toph1980 Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Nei takk. Dota, derimot... Lenke til kommentar
CtrLzoreN Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Er det kun skribenter? Jeg produserer selv video innhold innenfor esport, men også utenfor epsport arenaen som freelancer. Lenke til kommentar
TST Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Er det kun skribenter? Jeg produserer selv video innhold innenfor esport, men også utenfor epsport arenaen som freelancer. Ta gjerne kontakt med oss dersom du vil hjelpe oss med videoinnhold, så tar vi en prat. Lenke til kommentar
Rikoll Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Ikke et eneste ord om QuakeCon 2016?! 20-års jubileum til Quake, samt en helt episk Quake Live finale mellom Rapha og Evil, SAMT en nordmann () som vant QuakeWorld turneringen. Dere trenger flere folk åpenbart! Lenke til kommentar
GrOggi Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 (endret) Nvm, gammel artikkel med nytt bilde. Så ikke at artikkelen var 3 år gammel føre etterpå. Endret 20. oktober 2016 av GrOggi Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Det er lenge siden den ble publisert første gang, men oppdatert og frontet på nytt i dag. Lenke til kommentar
sneak1 Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 At LoL og HS blir ansett som eSport sier jo ganske mye om "gamer".no, to spill som er basert på gated content model som er 100% casual blir beskrevet som eSports.. Da snakker vi ikke mye peiling. Hadde Counter-Strike vært ansett som en eSport om man måtte låse opp utstyr og levle seg for å få tilgang til våpen som andre har eller ikke har? Hadde SC2? Hadde Q3? Hadde UT? Hadde Dota? Ikke pokker. eSports er basert på likhet, IKKE forskjeller, LoL og HS er basert på forskjeller, altså at noen kan ha 100 kort og noen kan ha 10000, eller i LoL hvor en person kan ha tilgang til 10 champs og en annen en har 100, det er ubalansert og IKKE eSport, slutt å kall spill som er balansert for casual play for eSports, LoL og HS er like mye eSport som minecraft er. At Dota2 fortsatt ikke er inne i varmen er igjen også patetisk, akkurat som forrige gang og forrige gang og forrige gang, jeg gir opp dere jeg. Godt du gir opp, for du må ha røyka sokkane dine eller noe. Dota er ikke greia, live with it. Lenke til kommentar
Krispo123 Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Det neste er vel å endre navn til esport.no. Hva med å samle alt av esport på ett sted? Skjønner at folk har interesse av det, men det bør absolutt være mulig for folk å filtrere det ut hvis de ønsker. Lenke til kommentar
Kenkenski Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Det neste er vel å endre navn til esport.no. Hva med å samle alt av esport på ett sted? Skjønner at folk har interesse av det, men det bør absolutt være mulig for folk å filtrere det ut hvis de ønsker. Det finnes både positive og negative ting med å filtrere bort. Noen lesere vil ta nytte av det, om de har null interesse. Samtidig vet de heller ikke hva de går glipp av om alt blir filtrert bort. Plutselig kan det dukke opp noe som er av interesse, i alle fall nok til å ta en titt. E-sportartiklene er godt markert som e-sport, så det er lett å hoppe over dersom man ikke er interessert. Når det er sagt så genererer e-sport en del trafikk inn til Gamer.no, som er avhengig av nettopp mye trafikk for å være levedyktig. Så dersom man ikke ønsker at Gamer.no må redusere stab, så foreslår jeg at man aksepterer at det er e-sport på siden. Man kan fortsatt være uenig, selvsagt - men trafikken er nødvendig. Lenke til kommentar
.berZerk Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 (endret) Hadde og satt pris på mer DotA content, men med tanke på at miljøet i Norge er rimelig labert og hovedsaklig lol dominert ("XD") så er det forståelig.Dekning under The international burde være mulig å få til forhåpentligvis. Edit: Denne tråden var visst veldig gammel, woops. Endret 6. mai 2017 av .berZerk Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Hadde og satt pris på mer DotA content, men med tanke på at miljøet i Norge er rimelig labert og hovedsaklig lol dominert ("XD") så er det forståelig. Dekning under The international burde være mulig å få til forhåpentligvis. Edit: Denne tråden var visst veldig gammel, woops. Denne tråden er gammel, men artikkelen har blitt republisert nå nylig. Vi tar gjerne i mot skribenter som ønsker å dekke Dota internasjonalt. Send inn en søknad! Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 (endret) Jeg vil ikke engang lese om esport. Jeg er lei av at 50% av RSS-feeden min fra gamer.no er full av det. Hadde vært bra om dere hadde en egen side for dette. Endret 6. mai 2017 av Efreeti 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 Hurra! Enda mer e-sport. Akkurat det gamer trenger! /ironi Lenke til kommentar
linepp1 Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 jeg føler det er for lite rocket leauge, vi har faktisk en nordmann som er med i verdenseliten. Lenke til kommentar
TommyM-DOG Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Føle d e for lite dekning av fifaturneringa i og en kompis har gående. E faktisk 2-2 i en bo5! Ikke kom og si d ikke e spennende!! Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 jeg føler det er for lite rocket leauge, vi har faktisk en nordmann som er med i verdenseliten. Rocket League er ett av de spillene vi ønsker å få inn flere på. Saken om gReazy er for øvret publisert nå Lenke til kommentar
.berZerk Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Føle d e for lite dekning av fifaturneringa i og en kompis har gående. E faktisk 2-2 i en bo5! Ikke kom og si d ikke e spennende!! inntrykket av deg blir bare bedre og bedre Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Akkurat nå er 10 av de 15 siste sakene i RSS-leseren min fra gamer.no om Esport. Skulle virkelig ønske dette hadde en egen side. Lenke til kommentar
TST Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Akkurat nå er 10 av de 15 siste sakene i RSS-leseren min fra gamer.no om Esport. Skulle virkelig ønske dette hadde en egen side. Helt naturlig de siste dagene før og rett etter Norges største e-sportsatsing avsluttes med et tøft sluttspill i Oslo. Det er ikke noe som skjer til stadighet, og det hadde vært rart om gjemte bort eller ikke dekket det som faktisk er vår viktigste inntektskilde i 2017. Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 Kanskje det er jeg som er rar, som har 0 interesse for esport selv om jeg er en lifelong gamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå