zillyDuck Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Jeg lurer på om noen vet om noen gode programmer til å ringe fra PC'n med. Er det forresten bare et programm som skal til? Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Så vil spare litt på telefonregninga huh? Har aldri hørt om noen måte å få dette helt gratis på, men det finnes plasser på nettet som tilbyr ringing til hele verden til en veldig lav pris. Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Noen som sa til meg en gang, at NGT satser på å få opp ip-telefoni, innen overskuelig fremtid. Men har ikke funnet annen informasjon om dette. Lenke til kommentar
thoering Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Ikke noe problem å ringe med pc. Har du isdn-kort, og headset, så fins det flere programmer som gjør at du kan ringe. Vet ivertfall om ett program: RVS-COM. Søk etter det, Lite-utgaven er mer enn nok. Programmet gir deg vanlig telefon, samt fax og noen andre muligheter. mvh Lenke til kommentar
zillyDuck Skrevet 14. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2002 Ja oki, jeg har RVS-COM, men har mistet serialen og håpet på at det var et bedre prog. til å bruke, men det får vel gå..... 74|<|<3|2 06 |3|_||<|<3|2:) Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Ip-telefoni, norsk forhandler: http://www.internetphonewizard.com/w2b_int.html skarsk Lenke til kommentar
zillyDuck Skrevet 14. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2002 hehe, trur ikke det nei...er ikke helt lost dah.... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 PC->PC går fint via prate-programvare. (ofte shareware/freeware) PC->via Modem eller ISDNkort->Telefon går jo greit, men da kan du jo like godt plukke opp telefonrøret og ringe selv. PC->Internett->Telefon Håper jeg kommer i norsk utgave snart, men det blir neppe gratis. I utlandet finnes dette og er ganske billig. Typisk koster det lokaltakst på den plassen du ringer til. Telefon->PC eh.. var det noen som sa "1010010010000100101101101010110101010101" ? Lenke til kommentar
A_B_C_D_E_F Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Jeg ringer ofte fra Australia og hjem til Norge , så jeg bruker den telefon funksjonen som følger med messenger. Dette funker veldig godt og er faktisk veldig billig .. Lenke til kommentar
zillyDuck Skrevet 16. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2002 Jeg vil ha GRATIS, ikke det at det er dyrt med telefon, men stress å snakke i det dumme telefonrøret... Lenke til kommentar
unwill Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Alt kan ikke være gratis i verden, nå har jo så si alle internett og PC, så telefonselskapene hadde hatt en for stor konkurranse hvis det skulle eksistere. Hvis du ikke liker telefonrør så finnes det handsfree til telefoner også. Finnes også høyttaler/mik i telefoner. Da trenger du ikke å ta opp telefonen en gang. (hvis det er røret du har noe imot) Lenke til kommentar
hanse20 Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Jeg er også intressert i å ringe fra pc siden jeg har gratis ISDN i.nett. Dermed blir ikke "lokal taksten" no problem for meg men jeg vil ikke betale noe i tillegg... Lenke til kommentar
Thade Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 "Gratis" IP telefoni blir levert av blant annet Telenor. Alle som har Telenor Internet Plus abbonement har muligheten til å hente ned og installere InterfonPC fra Telenor. PC'en din får da til delt et nytt telefonnummer. Tror det ligger i 850 serien. For øyeblikket er det Gratis å ringe fra PC til PC eller fra PC til Fasttelefon. Bruker det selv det funker glimrende. Lenke til kommentar
hasund Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Noen som har prøvd dette InternetPhone Wizard-produktet det snakkes om her over? Når man først punger ut i relativt dyre dommer for fastlinje hadde det vel kunne vært greit å få kuttet ned telefonregningen sin- eller tilmed kuttet det ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå