Sophie-Ann Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Jeg trenger hjelp til å tolke, er redd for at jeg tolker alt negativt for tiden, i frykt for å bli skuffet. Jeg sendte melding til han jeg er forelsket i og sa at jeg er forelsket og at jeg er livredd. Fikk dette svaret tilbake: ...I thought so already.. I will be careful. Thank you for sharing and this trust. Big kiss. X Hva i all verden mener han? Positivt? Nøytral? Tenkende? Negativt? Lenke til kommentar
NU`er Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Tja, det er litt vanskelig å tolke, men jeg tror dette er mer i kategorien "tenkende", vis jeg skal sette det inn i en av dem som du foreslår. Det kan både tolkes positivt og negativt, så jeg ville anbefale deg å kanskje snakke med han for å være helt sikker Lykke til Lenke til kommentar
Sophie-Ann Skrevet 28. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2013 Vel, jeg syns jeg har sagt nok. Nå er det opp til han syns jeg. Jeg vil ikke virke desperat... Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) Jeg ville ikke tolke det negativ. På veldig tynt grunnlag ville jeg tolke det som: Jeg skjønte allerede at du var forelsket Jeg skal være forsiktig (så jeg ikke sårer deg, for jeg har ikke helt funnet ut av hva jeg føler) Takk for at du er åpen om dette. Har forresten sendt deg en PM Endret 28. mai 2013 av Ekko Lenke til kommentar
Sophie-Ann Skrevet 28. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2013 Takk for svar! Vi har vært sammen hver dag i en uke, pg vi har tekstet masse sammen. Han skriver at han savner meg hver dag. Jeg får nok bare ta tiden til hjelp Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) En uke er kort, for noen går slike ting fort, for andre tar det lengre tid. Håper han er en nice guy som ikke utnytter situasjonen og at han heller ikke blir "skremt". Han burde ikke det, og det virker ikke slik utfra meldingen, men folk reagerer så forskjellig. Endret 28. mai 2013 av Ekko Lenke til kommentar
Sophie-Ann Skrevet 28. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) Vel, jeg hadde virkelig ikke trodd at dette skulle skje meg. Jeg er brent fra før, så jeg trenger virkelig ikke en drittsekk i livet mitt nå. Vel, kanskje jeg bare er forelsket fordi jeg vet at det aldri kan bli oss, han bor ikke i Norge....Og blir han skremt av en sånn melding, er han ikke mann nok for meg Endret 28. mai 2013 av Sophie-Ann Lenke til kommentar
Sophie-Ann Skrevet 28. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) Da tikket det inn en ny melding fra han: Hey beauty... I am thinking of you.. and the adventures we had. With a big smile thinking of the dinner at Kari's. You are a stunning person. With love, x Jeg tolker den positivt Endret 28. mai 2013 av Sophie-Ann Lenke til kommentar
NU`er Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Da tikket det inn en ny melding fra han: Hey beauty... I am thinking of you.. and the adventures we had. With a big smile thinking of the dinner at Kari's. You are a stunning person. With love, x Jeg tolker den positivt Hehe, ja, hvordan skal man ellers tolke det? Lykke til videre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå