Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er dette ett et positivt, negativt eller nøytralt svar?

Anbefalte innlegg

Jeg trenger hjelp til å tolke, er redd for at jeg tolker alt negativt for tiden, i frykt for å bli skuffet. Jeg sendte melding til han jeg er forelsket i og sa at jeg er forelsket og at jeg er livredd. Fikk dette svaret tilbake:

...I thought so already.. I will be careful. Thank you for sharing and this trust. Big kiss. X

Hva i all verden mener han? Positivt? Nøytral? Tenkende? Negativt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, det er litt vanskelig å tolke, men jeg tror dette er mer i kategorien "tenkende", vis jeg skal sette det inn i en av dem som du foreslår. Det kan både tolkes positivt og negativt, så jeg ville anbefale deg å kanskje snakke med han for å være helt sikker :)

Lykke til

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke tolke det negativ.

På veldig tynt grunnlag ville jeg tolke det som:

Jeg skjønte allerede at du var forelsket

Jeg skal være forsiktig (så jeg ikke sårer deg, for jeg har ikke helt funnet ut av hva jeg føler)

Takk for at du er åpen om dette.

Har forresten sendt deg en PM

Endret av Ekko
Lenke til kommentar

En uke er kort, for noen går slike ting fort, for andre tar det lengre tid.

Håper han er en nice guy som ikke utnytter situasjonen og at han heller ikke blir "skremt". Han burde ikke det, og det virker ikke slik utfra meldingen, men folk reagerer så forskjellig.

Endret av Ekko
Lenke til kommentar

Vel, jeg hadde virkelig ikke trodd at dette skulle skje meg. Jeg er brent fra før, så jeg trenger virkelig ikke en drittsekk i livet mitt nå. Vel, kanskje jeg bare er forelsket fordi jeg vet at det aldri kan bli oss, han bor ikke i Norge....Og blir han skremt av en sånn melding, er han ikke mann nok for meg ;)

Endret av Sophie-Ann
Lenke til kommentar

Da tikket det inn en ny melding fra han: Hey beauty... I am thinking of you.. and the adventures we had. With a big smile thinking of the dinner at Kari's. You are a stunning person. With love, x

Jeg tolker den positivt :)

Endret av Sophie-Ann
Lenke til kommentar

Da tikket det inn en ny melding fra han: Hey beauty... I am thinking of you.. and the adventures we had. With a big smile thinking of the dinner at Kari's. You are a stunning person. With love, x

Jeg tolker den positivt :)

Hehe, ja, hvordan skal man ellers tolke det? Lykke til videre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...