jeanette roger Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 White Beach Boracay Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 God sommer og tur til deg fra meg.så hærligt ut dette. Mvh Tor. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Oiii! Så eksotisk og fint! Lengter til sydligere breddegrader, jeg også! Heldigvis blir det snart tur til Kreta..... PS! Riktig god tur og ha en fabelaktig fin sommer.... Lenke til kommentar
raaen Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 drømmer ja,de kan om man vil bli virkelighet,her så det ikke ut til at det skulle bli vanskelig få det til,god tur,gleder meg se bilder herfra... og hadde vert gøy tatt en foto tur sammen har fått meg nytt kamera og trenger litt hjelp...du får si fra om du er i nærheten av meg...sender deg en mail,likte bilde veldig godt,bare den kvisten skulle vert borte,men det var mulig ikke så lett... send en mail når du er tilbake... god tur Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 31. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2013 God sommer og tur til deg fra meg.så hærligt ut dette.MvhTor. tusen takk,god sommer Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 31. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2013 Oiii! Så eksotisk og fint! Lengter til sydligere breddegrader, jeg også! Heldigvis blir det snart tur til Kreta..... PS! Riktig god tur og ha en fabelaktig fin sommer.... tusen takk,god sommer og god tur til Kreta Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 31. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2013 drømmer ja,de kan om man vil bli virkelighet,her så det ikke ut til at det skulle bli vanskelig få det til,god tur,gleder meg se bilder herfra... og hadde vert gøy tatt en foto tur sammen har fått meg nytt kamera og trenger litt hjelp...du får si fra om du er i nærheten av meg...sender deg en mail,likte bilde veldig godt,bare den kvisten skulle vert borte,men det var mulig ikke så lett... send en mail når du er tilbake... god tur Tusen takk,god sommer,sender mail jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg