tomsi42 Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Jeg har handlet inn en del nytt glass i år, så det må testes ut skikkelig. Brukernavn: tomsi42 Kandidatnivå: Entusiast Personlig utfordring: Bli kjent med nytt glass Utstyr: Olympus E-P1 - Panasonic G3 + nytt glass. Vedlig nytt glass er som følger: Olympus m.ZD 17mm f/1.8 Olympus m.ZD 45mm f/1.8 Ikke fullt så nytt glass: Olympus 15mm f/8 - lens-in-a-cap Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 "Kelner, jeg skulle gjerne hatt et nytt glass!" Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2013 "Kelner, jeg skulle gjerne hatt et nytt glass!" Noen blir kanskje lei av 30 slike bilder Andre blir sure fordi de ikke var der og fikk smake ... Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Hvor nytt for å "være nytt"? Det blir fint å følge med. Jeg vet at jeg ikke er så flink å kommentere, men jeg er ivrig med å kikke på bildene. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) Hvor nytt for å "være nytt"? Det blir fint å følge med. Jeg vet at jeg ikke er så flink å kommentere, men jeg er ivrig med å kikke på bildene. Veldig nytt er kjøpt siste måned (dvs. et par uker siden). Nesten nytt er i løpet av de siste tre månedene, synes jeg. Så lenge du titter innom, så er jeg fornøyd. Endret 28. mai 2013 av tomsi42 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) 1. Hell of a Saturday night? Panasonic G3 + 45-150mm f/4-5.6 @ 1/125s; f/5,6, 124mm, ISO 1600 Vi tok en tur innom Kadetttangen før nattfotograferingen. Der hadde ungdommen kost seg med noe godt drikke før de forsvant videre ut i natten. Endret 3. juni 2013 av tomsi42 Lenke til kommentar
Fredrik27 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Det ble kult det der.. Stilig motiv nede ved stranden! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Ja det ble bra dette. Liker at flasker og bokser er trukket helt ned i hvert sitt hjørne, og ballen (er det en ball?) oppe til venstre. Blir mye fin linjeføring av slikt. Spenstig. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Tøft bilde dette tomsi Fin komposisjon. Øynene starter på ØL-boksene og går over til flasken før øynene går ut i sanden og til slutt fester seg til den diagonale strandlinjen og ender på ballen (eller hva det er) i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Hoywin Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Flott bruk av geometriske former, dei tre elementa som utgjer kvart sitt hjørne i ein trekant, samt sjøen, stranda og graset som skapar sitt eigne samspel av linjer og former. Når du i tillegg har valt å presentere dette i svart/kvit vart dette for meg ein meget flott abstrakt og grafisk presentasjon. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2013 (endret) Det ble kult det der.. Stilig motiv nede ved stranden! Ja det ble bra dette. Liker at flasker og bokser er trukket helt ned i hvert sitt hjørne, og ballen (er det en ball?) oppe til venstre. Blir mye fin linjeføring av slikt. Spenstig. Tøft bilde dette tomsi Fin komposisjon. Øynene starter på ØL-boksene og går over til flasken før øynene går ut i sanden og til slutt fester seg til den diagonale strandlinjen og ender på ballen (eller hva det er) i bakgrunnen. Flott bruk av geometriske former, dei tre elementa som utgjer kvart sitt hjørne i ein trekant, samt sjøen, stranda og graset som skapar sitt eigne samspel av linjer og former. Når du i tillegg har valt å presentere dette i svart/kvit vart dette for meg ein meget flott abstrakt og grafisk presentasjon. Takk for hyggelige kommentater. Det er riktig observert - det er en ball; nærmere bestemt en volleyball. Så ungdommen har ikke kun henfalt til drukkenskap Endret 3. juni 2013 av tomsi42 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2013 (endret) 2. En epoke er over Panasonic G3 + m.ZD 17mm @ 1/80s; f/5,6; ISO 160 For oss som har levd en stund, så har Saras Telt vært et sted hvor vi har kunnet leske strupen midt i byen. Men nå er det slutt ... Endret 3. juni 2013 av tomsi42 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2013 3. Sommer på landet G3 + m.ZD 17mm @ 1/500s; f/5,6; ISO 160 Løvetann kan være dekorativt ... Lenke til kommentar
polljen Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 2. Juni Saras Telt var en fin plass å gå en sommerkveld for å ta en halvliter eller to (tre.........), de (få) årene jeg var Osloborger på slutten av åttitallet. Teltet minnes med glede, 3. Juni Selv om solen nå har brutt frem har vest så er det bilder som det du har her som virkelig gir meg sommerfølelsen. Takk for å gi oss noe å se fram til (forhåpentligvis)! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2013 Takk for kommentarene, polljen. Slutten av åttitallet var nok den beste tiden for Saras telt; for det det sportpub og for mye tak. Ja, sommerfølelsen dukker innimellom her. 4. En blomst i skogen G3 + m.ZD 17mm @ 1/60s; f/4; ISO 500 Brukbar nærgrense på 17mm-en. Lenke til kommentar
Fredrik27 Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Pent bilde! Nesten makro dette her Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Flotte bilder! Nr 3 veldig flott. Sommerstemning! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Mange glassvegger å gå seg på der ja.....og friske, flotte sommerlige farger på 3 og 4. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Nr. 3 og 4 var virkelig flotte. Liker spesielt seperasjonen mellom den lyse blomsten og de mørke, grønne bakgrunnstonene. Blomsten popper skikkelig ut av bildeflaten. Veldig bra. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2013 Takk for kommentarene; hyggelig at de falt smak, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå