Red Frostraven Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 "And we're calling our cloud processing program SkyNet..." 1 Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Jeg synes det er morsomt at Blow snakker om Sucking... «Jeg kan koke sammen 10 000 virtuelle servere for hver vert. De ville alle sugd», fortsetter Blow. Call your friends Squeeze and Bang, and you got yourself a combustion engine! Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Hvorfor ikke putte 100 finder med avangsert AI inn i et FPS hvis man har mulighet til det? Godt poeng, hadde vært en god idee, imidlertid trenger man neppe cloud for dette når man har en 8 kjerners cpu og 8gb med ram, de fleste spil blir muliplatform spill også i denne generasjonen. Det var heller ikke cpu som var den begrensende faktor i forige generasjon, heller minne og gpu, er ingen grunn til at de ikke kunne brukt cloud for 360 annet en at de ikke tok seg kostnaden, nå er imidlertid One svakere en PS4 så de må finne på noe. Lenke til kommentar
nulleut Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Selv om dette stemmer, så er dagens 360 spill ofte 720p30hz med det pene vaselinfilteret. Å øke til 1080p60hz alene er jo mer enn 8 ganger, hiv på 4x eller 6x AA og du sitter med 32 eller 48 ganger med krav til "kravt". Jeg må kommentere på matten din... 1920x1080 / 1280x720 = 2.25. Og med 60Hz blir dette 4.5 ganger så tungt å kjøre, ikke over 8. 1 Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Greit nok at MS prrater mye tull for tida. Men å dra J. Blow inn i en Xbox- artikkel er bare dumt. Han har tydelig MS langt opp i halsen og Sony opp i ræva. I tillegg prater han stort sett piss, uavhengig om det er et tema der han er biased. Braid begynner å bli lenge siden. 1 Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Microsux fjaser.... Når 360 kom, var den en middelmådig "pc". Når One kommer, er den en middelmådig "pc". Hvor stor forskjell er det EGENTLIG på en PC fra den gang til nå? ikke 40 ganger i praksis.. selv om den kanskje kan regne på tallet PI 40 ganger så kjapt eller ta en teoretisk ytelsesmåling som ikke gir deg 40 x høyere oppløsning eller 40 x raskere installering Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Skal ihvertfall ikke kjøpe meg xbox. Har xbox 360 fra før å jeg hater at det er total mangel på brukervennlighet. Xbox er bare litt for mye microsoft noe som gjenspeiler seg i idiotiske nettverksfeil og elendige forklaringer på problemer =) Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Jeg må kommentere på matten din... 1920x1080 / 1280x720 = 2.25. Og med 60Hz blir dette 4.5 ganger så tungt å kjøre, ikke over 8. Vel og greit det, men det foranderer ikke spesielt mye da det ikke tar hensyn til flaskehalser eller geomtri. Lenke til kommentar
Judgement Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 1080p/60Hz og jeg driter i om spillene har mer eyecandy enn i dag. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Skjønner ikke hvorfor folk bryr seg så mye om diverse tall. Så lenge man får spillopplevelser som både ser og føles bra ut, så er det jo ikke nøye. Fable II er fortsatt det peneste spillet jeg vet om, og er et testamente til hvor mye viktigere godt design er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Og ingen har latt merke til at dette vil gjøre Xbox one flere ganger kraftigere enn PS4. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Hehe, Xbox One flere ganger kraftigere enn PS4 Hvor har du det fra Tony? Konsollene er nok heller mere jevnt enn 40 ganger bedre enn de forige og flere ganger bedre enn den andre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Hehe, Xbox One flere ganger kraftigere enn PS4 Hvor har du det fra Tony?Konsollene er nok heller mere jevnt enn 40 ganger bedre enn de forige og flere ganger bedre enn den andre. Så PS4 får også en sånn nettsky? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Alt er vel bedre enn nettsky? Tror ikke PS4 får det. Bryr meg heller ikke mye om konsoller når jeg har en data som funker. Nettsky er vel bare negativt bortsett fra at alt blir lagret der, så man bare kan laste ned igjen det man sletter med et uhell. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Så PS4 får også en sånn nettsky? Sony kjøpte vel et av de største strømmeselskapene for spill, om det er noe slikt du tenker på. Husker ikke hva det het, men tanken var at man kunne "cloude" prosesseringen. PS. Ikke tro at det nødvendigvis fører til bedre eller finere grafikk, at man i teorien har mer ytelse. Det er jo slik at noen må klare å utnytte ytelsen på en praktisk måte. Alle husker jo hvor mye kraftigere ps3 skulle være enn 360, men man så mer eller mindre jevne resultater til begge konsollene. Jeg tror de skortet primært på GPU, ikke på CPU. (Samme gjelder jo pc-er, gpu-en er det som blir utdatert først). Da hjelper det lite at du har 99 kjerner og 8 oster koblet på en comport. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Xbox abonnementet sponser serverne. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-in-theory-can-xbox-one-cloud-transform-gaming Xbox abonnementet sponser serverne. Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Den konferansen var den dårligste jeg har sett Enig. Helt latterlig, og konsollen er en historie for seg selv. Xbox "one" (latterlig navn btw) er langt fra noe spillkonsoll, heller en tv-box som kan spille spill, men med begrensninger så det holder. Microsoft har virkelig rumpekjørt seg selv denne gangen. Håper Sony har lært og lærer av dette. Slik dem sier, "Never Mess With the People Who Serve Your Food". Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Bullshit! Bullshit everywhere! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Enig. Helt latterlig, og konsollen er en historie for seg selv. Xbox "one" (latterlig navn btw) er langt fra noe spillkonsoll, heller en tv-box som kan spille spill, men med begrensninger så det holder. Microsoft har virkelig rumpekjørt seg selv denne gangen. Håper Sony har lært og lærer av dette. Slik dem sier, "Never Mess With the People Who Serve Your Food". Kanskje vi skal vente å se hvilke spill som kommer til den før vi dømmer den nord og ned. Det skal ihvertfall jeg. Spillopplevelsen er hva som teller, ikke nødvendigvis teoretisk maskinkraft. Min mening ihvertfall.. Bare gi meg et nytt Trials på XBLA så får MS pengene mine :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå