lucifer666 Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Hei, jeg har "mistet" ae og bindestrek på min baerbare ..den står innstilt på norsk tastatur, ø og å virker men ikke ae og bindestrek..noen som har peiling? noe jeg har gjort via fn tasten? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Hei! Jeg ga tråden en ny emnetittel som var litt mer beskrivende. Når det gjelder problemet ditt: kommer det opp andre tegn når du trykker på disse tastene, eller skjer det ingenting i det hele tatt? Lenke til kommentar
lucifer666 Skrevet 28. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2013 oki, flott.. det skjer ingenting i det heletatt.. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Da er det nok dessverre en større sjans for at de er defekte, og at det ikke er en "lås" eller at du har feil tastaturinstillinger. Jeg ville prøvd å starte opp fra en Live CD, eller formatert maskinen. Fungerer ikke dette så hadde jeg tatt den tilbake til forhandler for å få den reparert. Lenke til kommentar
lucifer666 Skrevet 28. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2013 ooki, irriterende med en så godt som ny og ubrukt maskin.., trodde kanskje det skjedde noe en gang jeg satt å lekte meg med å trykke på alle fn tastene hehe..jeg får ta den med tilbake..takk for svar iallefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå