Cuneax Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Inteliscope gjør smarttelefonen om til et sikte.Skyt i vei med en iPhone på geværet Lenke til kommentar
Psykonaut Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Kommer den med automatisk facebookoppdatering av hvem eller hva du skyter? 4 Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Ja dette er jo hva de har manglet i de mange skolemassakrene i USA 3 Lenke til kommentar
MajestyDT Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Det dummeste produktet jeg har sett på lenge... 5 Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Kjekt når man synes RL har for høy oppløsning. Ser for meg at det går en del glass når paintballers verden over skal ha slike siktemidler... Lenke til kommentar
Herindur Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Ja dette er jo hva de har manglet i de mange skolemassakrene i USA Ja, får håpe alle galninger skaffer seg dette. Ingen ting er bedre enn at de blir opphengt i en dårlig oppløst, treg skjerm og dermed mindre årvåkne på omgivelsene. I beste fall stoler de så mye på teknologien at de lar være å trene på grunnleggende skyteteknikk! Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 ... er dette med ansiktsgjenkjenning? 1 Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Hehe ja den er nok kun for paintballers, men tenker meg jeg hellre bruker paintballgevaeret uten denna! Oyet mitt ser mye bedre på distanse en hva mobilen min gjoer. Uten optisk zoom så er denne ganske ubrukelig. Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 (endret) Oyet mitt ser mye bedre på distanse en hva mobilen min gjoer. Uten optisk zoom så er denne ganske ubrukelig. Hvorfor er den ubrukelig uten zoom? Er alle vanlige rødpunktsikter uten zoom ubrukelige? For min del tror jeg den største fordelen med dette er mulighet for enkel justering for avstand. Endret 29. mai 2013 av Spitfire396 Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Hvorfor er den ubrukelig uten zoom? Er alle vanlige rødpunktsikter uten zoom ubrukelige? For min del tror jeg den største fordelen med dette er mulighet for enkel justering for avstand. Du ser jo lengre med det vanlige oyet en hva du gjor gjennom en mobilkamera. Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Du ser jo lengre med det vanlige oyet en hva du gjor gjennom en mobilkamera. Men poenget er jo ikke å se langt, men å forutse hvor kulen treffer. Har du behov for zoom så kjøper du et kikkertsikte, som tar en evighet å stille inn til rett avstand og vindstyrke. Ser for meg at dersom dette utvikles til å kunne kobles til avstandsmåler og vindmåler, og kanskje montere på kikkert på telefonen, så kan dette bli et veldig praktisk og helautomatisk verktøy (ikke at vi nordmenn har bruk for det i hverdagen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg