Mad_Max Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Hei der... Vi har akkurat fått opp våres egen webside og server.. Hvis du liker og spille Delta Force Black Hawk Down online så kom til våres server og spill litt..Vi har starta våres egen clan og er ute etter og spille mot andre folk også få tak i nye medlemmer. Er det noen som vet om noen andre claner her i Norge? Sjekk ut siden våres.. www.team-burfjord.com serveren heter TB . Kom og ta en kamp Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Må man ha cd key? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Må man ha cd key? det lurer eg og på Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Må man ha cd key? det lurer eg og på Veel, man må logge på med et brukernavn for å koble til Novalogics online-sak (a la gamespy), men det er også mulighet for å hoppe over dette påloggingsgreiene ved å velge det. Du skjønner hva jeg mener når du prøver. Eneste er at ikke alle servere tillater deg å spille uten at du har et registrert pålogget navn... Huff så dårlig skrevet. Har vært på skolen i 11 timer etter å ha sovet i 4 timer i natt, så jeg er litt trøtt! Lenke til kommentar
Mad_Max Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Nope trenger ikke CD-key for og spille..på dagen er det vell ikke så mange som spiller på serveren våres men om kvelden er vi en del.Vi spiller en del Team king of the hill..Kjempe gøy.. Start opp spillet så finner du en server som heter [TB]server der er vi www.team-burfjord.com Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Må bare gidde og instalere det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå