Kurt Lekanger Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 ...men som ikke helt får det til.Test: Asus FonePad Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) Den dagen jeg ser noen står og prater i noe slikt... Endret 28. mai 2013 av Mala 1 Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Den dagen jeg ser noen står og prater i noe slikt... Fordi du synes det ser dumt ut? Vil gjerne ha en 7" telefon men slike tykke rammer går da ikke an uansett hvor billig den er. 1 Lenke til kommentar
RaggSokk3n Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Huawei mediapad 7 kan i disse dager skaffes for rundt 1500(ink mva) fra diverse utenlandske kanaler og gjør vell alt denne gjør bedre Eneste minus er at du ikke kan snakke med den på noe annet enn høttaler - men i gjen er det ikke verre enn å kjøpe en bluetooth handsfree som også burde være pålagt med så stor telefon Lenke til kommentar
samobil Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Vant denne i en konkurranse på komplett.no sin facebook side. Må virkelig si at ytelsen er utrolig skuffende, men jeg elsker at det er stock android med noen enkle og ganske nyttige features (som ekte multitasking). Gankse fornøyd med tanke på at den var gratis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg