Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ekstremt dårlig utlinje med NGT Netopia


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det er 70 kilobyte/s (virker som ISPene ikke bryr seg om kompensering for overhead på "ut-linja"), så høres det riktig ut. Ang. det med at linja detter ut, så bør du høre med Nextgentel og sjekke nettverkskort, drivere + evt. annet nettverksutstyr.

 

Edit: så først nå at det var 70 kilobit/s det var snakk om. Da bør du uten tvil snakke med Nextgentel ang. dette. Du kan også ringe Telenor Feilmeldingen og be de måle linja di. Bare si at du har noe kluss med telefonen i huset (virker som de ikke er så veldig villig til å måle linja når det er andre ISP med i bildet. Var i hvert fall slik for meg).

Lenke til kommentar

og NGT er jo veldig hjelpsomme. de henviser til sider som dette og www.dslreports.com etc.

 

de måler linja til å være i orden og sier det må være noe mellom maskin og modem, eller i maskin. men hva????

 

Kan en kabel på utsiden av huset påvirke?. Tror det er kabel tv.

 

Hva er det på nettverkskortet som kan stilles på?`

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...