JensMNK Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 kontraster Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Serdeles godt du tok det for moroskuld,for meg ble det ett imponerende bilde der overgangen til vann neste er visket ut og gjør det til ett meget spennende bilde,dybde så langt øye kan se neste!!.topp i sort/hvit.hadde vert kjekt og sett det i farger. Lenke til kommentar
JensMNK Skrevet 29. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2013 Serdeles godt du tok det for moroskuld,for meg ble det ett imponerende bilde der overgangen til vann neste er visket ut og gjør det til ett meget spennende bilde,dybde så langt øye kan se neste!!.topp i sort/hvit.hadde vert kjekt og sett det i farger. hei, takker og bukker for kommentaren, om du vil se dette bildet i farger lar det seg gjøre så enkelt at jeg har det i farger på min fliker konto Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 hei, takker og bukker for kommentaren, om du vil se dette bildet i farger lar det seg gjøre så enkelt at jeg har det i farger på min fliker konto http://www.flickr.co...lle/8876167217/ Takk det var kjekt å se i farger ,imponerende,mange gode bilder hos deg ellers og!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg