oscrue10 Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Alt gikk til helvete da jeg skulle installere siste offisielle oppdatering, så nå kommer jeg meg ikke til pin-inntasting engang. Hvordan går jeg frem for å nullstille denne telefonen? Lenke til kommentar
Hawkis Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Du kan ta en titt på denne videoen. PS: Som sagt i video er det lurt å ha en backup av sim kort. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 27. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2013 Siden jeg aldri fikk svar i den andre tråden, og svarene ikke akkurat fosser inn her heller, bare prøvde jeg meg fram. Gikk inn på recovery og valgte "wipe data/factory reset". Deretter "reboot system now". Hjalp ikke en dritt, står fortsatt fast på en blåglødende Samsung-logo. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 http://www.hard-reset.com/samsung-i9100-galaxy-s2-hard-reset.html Lenke til kommentar
mandela Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Sjekk xda og flash siste offisielle ROM for Norden med Odin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå