Gå til innhold

Grid 2 - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Det var noen få baner jeg ikke klarte å komme meg opp på #1 plass. Men serien pga flest poeng.

Edit:

Såg egentlig ikke at stats på 'WSR average finishing position" hadde forandret seg fra 2st til 1st.

Spiller på hard, full skade på bilene.

Edit 2:

Har prøvd meg litt på Online delen.

Prøvde meg på noen challanges, overtake og checkpoint. Vanligvis klarer jeg target men her var det utrolig vanskelig, kjørte den bilen man starter med som er en Dodge om jeg husker rett. Men klarte overhode ikke å få gold så det ble silver :/

Prøvde også online med 12 andre spillere. Utrolig artig og se når biler foran deg kræsjer noe helt jævlig og jeg planter selvfølgelig bilen min inn i deres :p

Meeeen, noen må finne ut hvordan man slår AV voice chat.

Jeg takler ikke å høre på folk som har på musikk eller snakker "arabisk".

Fant det ut at man gjør det når man joiner et game, i lobby.

Spillet er fantastisk mye mer morro når man spiller Online ;)

Level 3 nå =)

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble alt for arcade for min del. Man trenger jo ikke bremse en eneste gang i det her spillet, slipp gassen og gi gass igjen så drifter man seg igjen svingen. Skulle tro det var Ridge Racer man spillte, å ikke Grid 2.

hm høres ikke helt bra ut. prøvde ridge racer på pc for noen år siden og det ødela minnene jeg hadde fra PS1 tiden med spillet. makan til dårligere spill skal man lenge etter. og hvis grid 2 er likt så er det kjedelig. likte grid 1 veldig godt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Går det egentlig ann å få tilbake standard customization på bilene etter at man valgte å ta samme på alle? Prøvde å slette models mappa uten at dette hjalp.. Eventuelt tips til noen ferdig pakker med forskjellige customization på de forskjellige bilene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...