Gå til innhold

Grid 2 - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Jeg har testet spillet en liten stund nå og må si at jeg har fått et veldig godt førsteinntrykk! Gleder meg til mange morsom timer med dette spillet :) For min del var det absolutt verdt pengene.

Også veldig overasket over hvor godt mitt gode gamle skjermkort klarer eyefinty i dette spillet, trodde det skulle kreve mye mer, men spiller faktisk på high uten noe problem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes spillet har en god blanding av arcade og sim. Av og til kan slike bilspill være like gøy som simulatorer eller bare arcade

Joda. Enig i at sånn spill kan være ekstremt artig (selvom jeg er hovedsakelig en sim-fan). Men det blir for mye drifting med bilene i GRiD2. Man mangler noe av det som bør være basic.

Samtidig så presenterer ikke spillet seg arkade-nok til at det blir riktig.

Oh well, jeg er skuffa! :p

Lenke til kommentar

Tok litt tid før jeg såg og forstod at den røde streken over 'karte' nede i venstre hjørne, viste hvor langt man er kommet på runden.

Det var vel på endurance jeg synes det var rart å ikke vite hvor langt unna målstreken jeg var.

Jeg hadde et lite uheld med et skilt.

iKheNKp.jpg

Wrroom wrooom

X3Uppvc.jpg

Endret av -Léon-
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvilke løp liker dere best?

Jeg synes at overtaking er utrolig artig, det å svinge mellom biler og ikke ta noe skade slik at comboen blir nullstilt.

Og hvilke (eller heter det hva? hmm) vanskelighetsgrad spiller dere på?

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Har kjørt inn første plass på alt ut i sesong 3 på medium vanskelighetsgrad, har ikke prøvd det online ennu..

Her kommer 144Hz skjerm(er) til nytte..Fy flate!. Gikk fra 60Hz, stor forskjell!. Imponert rett å slett!. Med en skjerm ligger jeg på 108 til 144 FPS på ultra++. Henger alle tre skjermene opp i helgen.

Få litt skills før jeg prøver meg online :)

Liker alt Grid 2 har å tilby så langt av baner, det er først nå ting begynner å bli vanskelig.. Bilene går mye raskere og utfordringene blir større. Er mer svett i hendene nå enn starten. Tørket av G27 en gang allerede :) Med en sixpack bjørnunger, nitroglyserin, hjertestarter og en sweet sykepleier går det bra :lol:

4WD er klart bedre på fart, 2WD og drifting har jeg mer å lære.

Min sim :love:

post-210502-0-09544000-1370464367_thumb.jpg

Min skryte liste :blush: Har ikke screen print. Dårlige bilder..

post-210502-0-01444700-1370454069_thumb.jpg

post-210502-0-26346700-1370454080_thumb.jpg

Endret av jetzbullet
Lenke til kommentar

Må si at det var bedre enn forventet. Men savner enkelte ting fra GRiD, synes det var ett steg tilbake.

Kjører på høyeste vanskelighetsgrad.

Hva er det du savner ifra grid?

snipp

Ah, visste ikke om de hadde slike stats, må sjekke ut hva min sier nå

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Hei Arsenal93.

Kansje det har med forsinkelser i PS3en eller TVn din, har også PS3 .. kjørefølelsen er treigere enn på pcn.

Grid 2 handler mye om kjørestil.. Her må du venne deg til drifte og kontre.. Altså jobbe mye.. Lite brems, mye sladd.. masse gass.. Gi totalt faen++ :devil::ph34r::scared:

Endret av jetzbullet
Lenke til kommentar

Er det berre eg som er så blind att ikkje finner kor eg kan velga profil opplegg?...

Og har Thrustmaster t500rs

Edit: ja det var berre eg som var blind... var vist ikkje akkorat vanskelig og finna

Endret av Arsenal93
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...