Gå til innhold

Grid 2 - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

grid-2-logo.png

Er det noen andre her som har planer eller har allerede pre-ordet dette spillet?

Kan huske jeg var veldig fornøyd med Grid og ble selvfølgelig litt skuffet når de valgte å ta vekk 'no cockpit view'.

Gamespot forklarte det med at dev ville fokusere mer på grafikken og at det var kun 5% som brukte cockpitview. Synd at jeg er en av de 5% da :(

Det jeg syntes var litt tøft var 'live routes'. Du kan se mer

.

Synes det var en flott idé.

Har lyst å preordet spillet, siden det kun koster £21 på Gamesplanet.

Bilspill er vel den sjangeren jeg er mest interessert i og har et lite håp om at Grid 2 kan dekke det behovet :)

Trailer/video:

Endret av -Léon-
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte det og er veldig fornøyd. Det er en del bedre enn Grid 1 som er veldig bra. Det er ingen sim men til gjengjeld mye morro. Fantastisk grafikk og lyd, faktisk det beste jeg har opplevd i et bilspill.

Onlinedelen er fantastisk som vanlig. MASSE å gjøre.

Lenke til kommentar

Jeg har forhåndsbestilt på Steam og gleder meg veldig til fredag! Likte det første Grid spillet veldig godt så har høye forventninger til spillet. Ingenting er som et rått bil spill i eyefinity sammen med G27!

Lenke til kommentar

Eyefinity med et XFX Radeon HD 6850 1GB? Da må du vel sette alt på lowest settings for å få det spillbart?

Hehe, klar over det du sier der :) Skjermkortet begynner å bli veldig utdatert og nytt skal kjøpes til høsten, men det klarer både Dirt 3 og Battlefield 3 uten problem over tre skjermer. Riktig nok med alle innstillinger på low på BF3, Dirt 3 har jeg aldri tenkt over grafikk innstillingene egentlig. Tror nok det skal klare Grid 2 også med grafikk innstillingene lavt!

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

Jeg for min del elsker det! Sylskarp grafikk, og kul kjørefølelse!

Har spilt det siden i går kveld (takk til HostVPN).

post-8633-0-33847300-1369848795_thumb.jpg

post-8633-0-29605700-1369848817_thumb.jpg

Disse bildene er tatt på High, altså nest høyeste innstilling. Ultra går greit på laptopen det også, men jeg må ha mer fps i racingspill.

Kan forresten kjøpes hos CDKEYHOUSE for 29$.

http://www.cdkeyhouse.com/?s=256577201

Endret av Dr. Mobius
Lenke til kommentar

Da har jeg kjøpt Grid 2 :) Gleder meg.

Edit:

Såg nettopp ferdig WTF...Grid 2, og er forsatt glad for at jeg har kjøpt spillet. TB sa mye positivt og tok opp som vanlig mange gode poenger.

Endret av -Léon-
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etter å sett WTF Is - videoen til TB, tror jeg ikke at jeg gidder å laste det ned for å teste engang.

Har ingen problemer med arkade-style spill. Men jeg liker det når bilene gir inntrykk av å være riktig. Ikke konstant drifitng.

Litt skuffende at både GRiD 2 og DRiT 3 gikk feil veg :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...