ErikAuranaune Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 På skolen bruker jeg å kjøpe meg salat fra salatbar for 30-40kr så godt som hver eneste dag.. Dette er det jeg bruke å ha i: Kylling Salat Hvitost Ananas Skinke Agurk Er dette et "sunt" måltid? Hva må jeg ta bort får å legge på meg så lite fett som mulig? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Kommer helt an på mengdene og evt. dressing, samt hva du spiser resten av dagen. Kylling, salat og agurk er "sunnest". Hvitost inneholder fett, skinke inneholder store mengder brusk og saltvann, ananas ligger i sukkerlake og inneholder mye karbs. Lenke til kommentar
bruker-262560 Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 synes ikke det der så verst ut i det hele tatt. Men om du på død og liv skal, kan du jo droppe osten. Lenke til kommentar
ErikAuranaune Skrevet 27. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2013 (endret) Kommer helt an på mengdene og evt. dressing, samt hva du spiser resten av dagen. Kylling, salat og agurk er "sunnest". Hvitost inneholder fett, skinke inneholder store mengder brusk og saltvann, ananas ligger i sukkerlake og inneholder mye karbs. Dressing... Brukte å ha på hvitløksdressing før, men fikk høre det var utrolig usunnt og stor fettprosent i det, så når har jeg droppet det :-) Endret 27. mai 2013 av ErikAuranaune Lenke til kommentar
Akse Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Spis maten din. Du legger ikke på deg av den salaten der, det kan jeg love deg. Lenke til kommentar
ErikAuranaune Skrevet 27. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2013 (endret) Spis maten din. Du legger ikke på deg av den salaten der, det kan jeg love deg. Godt å vite! :-) Hva med drikke? Slike vann med smak? Er ikke noe usunnt i de? Slikt som disse: http://bloggfiler.no/idadir.blogg.no/images/1589378-12-1357166136258.jpg Endret 27. mai 2013 av ErikAuranaune Lenke til kommentar
Akse Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Drikk i vei, det er bare vann med tilsatt smak. Lenke til kommentar
ErikAuranaune Skrevet 27. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2013 Drikk i vei, det er bare vann med tilsatt smak. Great! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå