Tubaole Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Jeg har innstallert, og deretter avinnstaller to gratis-programmer for konvertering av filmformater. Et av programmene har tydeligvis også lagt til en tillegg til mine nettlesere som overstyrer hva jeg setter opp som startside og søkefelt. Dette rammer både Firefox, Explorer og Chroome. Jeg innstallerte programmene FreemakeVideoConverter og MovaviVideoConverter. Nettsiden som settes som startside når jeg starter nettleseren (evt. PCen) er http://search.snapdo.com/. Er det noen som vet hvordan jeg kan få fjernet dette tillegget (viruset?) Ole-Jacob Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 kjør et søk med superantispyware, evt fjern begge programmene og installer heller DVDVideoSoft Free Studio. det er fullstendig gratis å bruke om du takler litt reklame. jeg er veldig fornøyd med det programmet Lenke til kommentar
Tubaole Skrevet 29. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2013 kjør et søk med superantispyware, evt fjern begge programmene og installer heller DVDVideoSoft Free Studio. det er fullstendig gratis å bruke om du takler litt reklame. jeg er veldig fornøyd med det programmet Jeg har som skrevet avinstallert begge programmene, og jeg har manuelt satt tilbake startside på nettleserne. Men neste gang de startes er startsiden endret. Jeg har også kjørt en scan med McAfee uten at virus ble funnet. Noen som vet hvor et slikt tillegg kan ha lagt seg på PCen? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Du kan jo prøve det som står på denne siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå