1245112654122755325882462 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Hva med vakre gloppen kommune i nordfjord? vakkerrrrrttttttt og før noen beskylder meg for lokalpatriotisme, så er jeg fra bergen That shit is called Breim Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Sant det. Nordfjord er et svært fotogent sted til alle årstider. Det er et galleri med naturbilder fra Ytre Nordfjord, hovedsaklig Vågsøy kommune her: http://www.refvikfoto.com/natur.html Lenke til kommentar
KreativKrabat Skrevet 4. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2013 Flotte bilder og gode forslag! Damen er ikke helt overbevist enda, men jeg har henne på gli.. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 (endret) Generellt sett er kysten fra Bergen og nordover til Stad fantastisk. Jeg er best kjent der, og etter min mening kan man sjeldent ende opp feil Er selv fra Ytre Nordfjord opprinnelig og har mange fantastiske øyeblikk å se tilbake på derfra. Videre nordover/sørover antar jeg at det er minst like fint, men da har jeg begrenset med lokalkunnskap. Edit: Han som er med å drive Kråkenes Fyr er en fantastisk fotograf og har mye bra liggende. Tror ikke hjemmesiden til selve fyret har veldig mye, men kanskje et par gode bilder: http://krakenesfyr.no/ Endret 7. juni 2013 av Zetheus Lenke til kommentar
Assbear Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Er dokke interessert i friluftsliv så har Sogndal eit veldig godt miljø for friluftsliv og sjølvsagt heilt latterleg fin natur, som mange andre plassar på vestlandet. 4t til Bergen, 1t. til jotunheimen, fjell, fjord, elv, bekk, skog i umiddelbar nærleik. Litt vanskeleg språk om du er frå vestlandet Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Anbefaler Gloppen, oppfylle alle dine krav. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Tja, Grotli i Skjåk kanskje? Kort vei til Geiranger, Stryn, Dovrefjell, Trollheimen, Trollstigen, Trollveggen, Lom, Galdhøpiggen, mange av fjordene på Vestlandet, og ikke så langt å kjøre til nærmeste flyplass eller by. I tillegg får du sjansen til å se et gammelt, tysk fly fra andre verdenskrig. Et knippe bilder fra Geiranger, Grotli, Norddal, Trollstigen og Trollveggen finner du her. Eksempelbilder: Djupvatnet ved veien opp til Dalsnibba, 3 mil fra Grotli Dovregubbens Hall på Dovrefjell, noen timer fra Grotli Et Heinkel 111 - 1 HC + CT som ble skutt ned 3 km fra Grotli Høyfjellshotell som for øyeblikket er fraktet til nevnte hotell. Geiranger sett fra et utkikkspunkt, 4 mil fra Grotli Et tåkefylt juv ved overnevnte utkikkspunkt En gammel butikk i Norddal ved Stordfjorden, 7 mil fra Grotli Trollveggen i Rauma, noen mil fra Grotli Romsdalshorn i Rauma, noen timer fra Grotli Geiranger sett fra Ørnesvingen, 4 mil fra Grotli Ut Geirangerfjorden sett fra Ørnesvingen, 4 mil fra Grotli Ut Geirangerfjorden sett fra Ørnesvingen, 4 mil fra Grotli Besøkssenteret ved Trollstigen, et par timer fra Grotli En foss ved Trollstigen, et par timer fra Grotli Nok et bilde av vann som kaster seg ut fra fjellet ved Trollstigen, et par timer fra Grotli Lenke til kommentar
KreativKrabat Skrevet 5. august 2013 Forfatter Del Skrevet 5. august 2013 Det var et godt tips, Datasmurf! Det vil jeg se nærmere på. Flotte bildeer! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Jo, takk for det. Tråden din var det jeg trengte for å sette meg ned og jobbe med bildene jeg tok, så jeg er fornøyd med at jeg fikk motivasjonen jeg trengte. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 (endret) Sykkylven? Mangler kanskje litt fosser, men: Endret 5. august 2013 av Slimda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå