Akse Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 ^Nei, det er ikke det han sier. Han sier bare at fett ikke gjøres om til muskler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 (endret) Aha, så det må forbrennes. Lønner det seg å bygge muskler først for så å forbrenne det, eller kvitte seg med fettet og så bygge muskler? Endret 30. mai 2013 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Så du sier at musklene også vil forsvinne, når jeg kvitter meg med fettet? Neinei, så lenge musklene får nok proteiner, og nok hvile, så kommer de til å vokse. Men du må balansere dietten hvis du samtidig ønsker å gå ned i vekt. Det jeg egentlig ville anbefalt, er å starte rett på vekt-trening. Styrketrening innebærer en del fettforbrenning det også, da større muskler krever mer energi. 6-packen kommer uansett, så lenge du spiser riktig ved siden av treninga. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Aha, takker for svar Tar de øvelsene jeg kan med håndvekter allerede. Hvordan er franskpress for magen? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Aha, takker for svar Tar de øvelsene jeg kan med håndvekter allerede. Hvordan er franskpress for magen? Franskpress er en tricep-øvelse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Aha Gjør jo ingenting å trene den heller Men da har jeg fått svar på det jeg lurer på, takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå