Mystikus Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Takk for besøket Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Flott bildet du viser her Birger,flotte farger og god komp. Når jeg ser på det i full størrelse virker det som veldig hardt skarphet opp.Mulig det er jeg som tar feil, men litt artig å høre hva du syntes selv. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 27. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2013 Flott bildet du viser her Birger,flotte farger og god komp. Når jeg ser på det i full størrelse virker det som veldig hardt skarphet opp.Mulig det er jeg som tar feil, men litt artig å høre hva du syntes selv. Takk for den hyggelige og konstruktive tilbakemeldingen, Jarle ! Bildet er nesten ikke skarpet opp, kun oppskarping i Lightroom av RAW-fila og da med mengde (Amount) på 57. Deretter standardoppskarping for skjerm ved konvertering til WEB. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Flott bildet du viser her Birger,flotte farger og god komp. Når jeg ser på det i full størrelse virker det som veldig hardt skarphet opp.Mulig det er jeg som tar feil, men litt artig å høre hva du syntes selv.Takk for den hyggelige og konstruktive tilbakemeldingen, Jarle !Bildet er nesten ikke skarpet opp, kun oppskarping i Lightroom av RAW-fila og da med mengde (Amount) på 57.Deretter standardoppskarping for skjerm ved konvertering til WEB. Tror det er øyne mine det er noe galt med. Hvor er dette bildet tatt? Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 27. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2013 Flott bildet du viser her Birger,flotte farger og god komp. Når jeg ser på det i full størrelse virker det som veldig hardt skarphet opp.Mulig det er jeg som tar feil, men litt artig å høre hva du syntes selv.Takk for den hyggelige og konstruktive tilbakemeldingen, Jarle !Bildet er nesten ikke skarpet opp, kun oppskarping i Lightroom av RAW-fila og da med mengde (Amount) på 57.Deretter standardoppskarping for skjerm ved konvertering til WEB. Tror det er øyne mine det er noe galt med. Hvor er dette bildet tatt? Det er tatt på Rørvik i Vikna kommune som ligger i ytter-namdalen Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Meget ekte og naturligt bilde i topp kvalitet,god komposisjon med så mye detaljer som gjør bilde behageligt å se på samt en god dybde. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 28. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2013 Meget ekte og naturligt bilde i topp kvalitet,god komposisjon med så mye detaljer som gjør bilde behageligt å se på samt en god dybde. Takk for den utdypende og hyggelige tilbakemeldingen, Tor ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg