Gå til innhold

Takk for besøket

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott bildet du viser her Birger,flotte farger og god komp. Når jeg ser på det i full størrelse virker det som veldig hardt skarphet opp.Mulig det er jeg som tar feil, men litt artig å høre hva du syntes selv.

Takk for den hyggelige og konstruktive tilbakemeldingen, Jarle !

Bildet er nesten ikke skarpet opp, kun oppskarping i Lightroom av RAW-fila og da med mengde (Amount) på 57.

Deretter standardoppskarping for skjerm ved konvertering til WEB. :)

Lenke til kommentar
Flott bildet du viser her Birger,flotte farger og god komp. Når jeg ser på det i full størrelse virker det som veldig hardt skarphet opp.Mulig det er jeg som tar feil, men litt artig å høre hva du syntes selv.
Takk for den hyggelige og konstruktive tilbakemeldingen, Jarle !Bildet er nesten ikke skarpet opp, kun oppskarping i Lightroom av RAW-fila og da med mengde (Amount) på 57.Deretter standardoppskarping for skjerm ved konvertering til WEB. :)

Tror det er øyne mine det er noe galt med. Hvor er dette bildet tatt?

Lenke til kommentar
Takk for den hyggelige og konstruktive tilbakemeldingen, Jarle !Bildet er nesten ikke skarpet opp, kun oppskarping i Lightroom av RAW-fila og da med mengde (Amount) på 57.Deretter standardoppskarping for skjerm ved konvertering til WEB. :)
Tror det er øyne mine det er noe galt med. Hvor er dette bildet tatt?

Det er tatt på Rørvik i Vikna kommune som ligger i ytter-namdalen :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...