AnonymDiskusjon Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Hei. Vi blei sammen for rundt 2 år siden. Eg er 27 og hun 23 No er det sånn at hun begynner på ett 3 års studie til høsten. Hun kom til meg idag og sa det at hun elsket meg og hadde ett ønske om at det skulle være meg og hun, men hun var redd for at hun holdt meg på vent med å komme videre i forholdet liksom.. Hun hadde tenkt litt over det no i det siste, kanskje hun hade veldig lyst til ting med andre studenter, men takket nei pga meg og gikk glipp av en gøy studietid.. eg sa det at dette var eg klar over og hadde tenkt over konsekvensene med å være sammen med en student, men hvis kjærligheten var sterk nok så blei det godtatt. om en av oss blei lei og følte det var feil fikk vi ta det da.. Eg tror selv at innen kort tid kommer vi tli å gjøre det slutt forde at eg føler gnisten fra hennes side er vekke. Lite romantisk for tiden, lite kosing og sex, men eg vet ikkje om det er følelsene hennes som er svekket eller om det er alle bekymringene hennes som ligger en demper på det hele.. Når hun sier hun elsker meg så tror eg kanskje at det er tanken på oss hun elsker, men kanskje at hun er litt svekket når det kommer til meg.. eg vet ikkje.. Men hva tanker har dere som har vært igjennom dette? Anonym poster: 230a0bce48d171118af7b400a2c45118 Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) For meg virker det som en merkelig problemstilling. Hvorfor kan man ikke ha en fin studietid OG ha kjæreste? Jeg ble til og med gift selv om jeg var student. Uansett, hvorfor skulle du stå i veien for at hun skal ha en gøyal studietid? Man kan da ha det gøy og allikevel ha en kjæreste/samboer/ektefelle? Man må jo ikke gjøre alle ting sammen bare fordi man er sammen, og derfor synes jeg dette er en merkelig problemstilling i utgangspunktet. For meg virker det som hun er redd for å gå glipp av å kunne være sammen med andre gutter, for det er det eneste jeg kan tenke meg kan hindre henne fra å ha en "gøyal studietid". Og du må nesten forklare meg hva du mener med "eg sa det at dette var eg klar over og hadde tenkt over konsekvensene med å være sammen med en student". Hvorfor er det forskjellig fra å være med en i fulltidsjobb? Kan man ikke være like seriøse selv om man er studenter, eller hva mener du? Endret 28. mai 2013 av yvonne2 3 Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) . Endret 28. mai 2013 av Villfaren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå