Gå til innhold

[Løst] Nytt Headset(Gaming) Max 1500kr


Anbefalte innlegg

Jeg ser etter et nytt gaming headset som kan også brukes til å se på YouTube/Netflix osv.

 

Jeg vil ha surround/stereo lyd.

 

Det må være komfortabelt å ha på hode og god lyd og ha en mic

Usb eller jack plugg

 

Jeg har et Steel Series Siba v2, men den ene siden har sluttet og virke og micen er død. Så jeg vil prøve noe annet.

 

Jeg synes G35 er litt ukomfortabel

 

Takk på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skulle til å foreslå G930, men om du syntes G35 er ukomfortabelt, så blir det jo uaktuelt, da jeg tror de er helt like bortsett fra tråd/trådløst.

 

Hva er det du ikke liker med G35?

Jeg er kjempe fornøyd med mitt G930 som jeg har hatt i 2 år nå. Det har fått seg en knekk, så neste lønning skal jeg kjøpe nytt. Finner ingen andre headsett som ser ut til å friste mere :)

Lenke til kommentar

Jeg skulle til å foreslå G930, men om du syntes G35 er ukomfortabelt, så blir det jo uaktuelt, da jeg tror de er helt like bortsett fra tråd/trådløst.

 

Hva er det du ikke liker med G35?

Jeg er kjempe fornøyd med mitt G930 som jeg har hatt i 2 år nå. Det har fått seg en knekk, så neste lønning skal jeg kjøpe nytt. Finner ingen andre headsett som ser ut til å friste mere :)

Husker ikke, jeg prøvde det hos en venn, jeg sytes det var ukomfortabelt å det ha på hode

Endret av mafen
Lenke til kommentar

Logitech G430

Vet ikke

Sennheiser PC360 skal visst være det beste på det prisnivået

Det har jeg også hørt, men at de ikke er så komfertable

 

SONY PS3 PULSE WIRELESS HEADSET 7.1 999kr ;)

Ikke helt sikker om jeg vil ha trådløs

Lenke til kommentar

Sennheiser PC 360 er nok det beste, ja. Liker selv å lese brukeranmeldelser før jeg kjøper ting, og her har PC 360 fått veldig bra.

Jeg har lest mange anmelderlser og video anmelderser

 

Sennheiser PC360 virker veldig lovende. Ellers Corsair Vengeance 2000 skal være et godt headsett.

Er det mye stråling med trådløse headsetter?

 

Kjøp ekstern mic og få myemyemye mere ut av penga.

Denon AH-D1100, Beyerdynamic 770 Pro, Audio Technica AD700.

 

Hvilke type spill skal du spille?

 

Jeg vil helst ha alt på et headset, så det er enkelt å ta med seg til venner

 

Hvilke type spill skal jeg spille?

Sandbox, Simulatorer, Open World, Action osv.

Lenke til kommentar

...snip...

Jeg vil helst ha alt på et headset, så det er enkelt å ta med seg til venner

Hvilke type spill skal jeg spille?

Sandbox, Simulatorer, Open World, Action osv.

 

Kan se at det generelt er lettere med gaming headset med mikrofon.

Men er verdt å påpeke hvor mye mere lyd man får for pengene ved kjøp av headphones i stede for disse gaming headsettene.

 

Hvis positional audio i fps spill er noe du syntes er viktig, vil jeg tilstrevet meg å skaffet headphones med Dolby Headphone eller CMSS-3D istede for usb gaming headset.

Lenke til kommentar

Kan se at det generelt er lettere med gaming headset med mikrofon.

Men er verdt å påpeke hvor mye mere lyd man får for pengene ved kjøp av headphones i stede for disse gaming headsettene.

 

Hvis positional audio i fps spill er noe du syntes er viktig, vil jeg tilstrevet meg å skaffet headphones med Dolby Headphone eller CMSS-3D istede for usb gaming headset.

Er det noen her som har erfaringer fra ModMic

Lenke til kommentar

Er det noen her som har erfaringer fra ModMic

ModMic, eller Zalman Mic er begge populære til bruk av headphones som ikke kommer med mikrofon.

Skal sies at de som kommer med gaming headset ikke er av topp kvalitet alikevel.

Har selv en bordmikrofon fra Class Ohlson til 149.-, og skal jeg tro vennene mine så er den minst like god som det jeg har hatt tidligere.

Lenke til kommentar

 

Er det mye stråling med trådløse headsetter?

 

 

Forskere er fortsatt ute på dette som bluetooth enheter (for eksempel trådløse hodetelefoner) avgir svært lave nivåer av stråling i nærfeltet, sammenlignet med mobiltelefoner. Men hvis det er et bluetooth headset eller annen enhet som du har mot kroppen din, kan det være farlig, særlig hvis det er slitt hele dagen lang.

 

Åpent vs lukket design. Lukket er vanligvis mer komfortable og gjengir bassen bedre. Lyden blir dog litt lukket men synes det er best mot åpne. Åpne slipper inn en del støtt, og liker best å ha lukkede (isolert) når jeg gamer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...