FjongFasong Skrevet 27. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2013 Sikker på at du installerte Intel Management Engine driver? Den skal være mye nyere enn den som vises på skjermbildet ditt... prøv å installere den en gang til, og restart PCen etterpå. Ingen forandring Sikker på at du installerte Intel Management Engine driver? Den skal være mye nyere enn den som vises på skjermbildet ditt... prøv å installere den en gang til, og restart PCen etterpå. 3 side! Lenke til kommentar
jonny Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Trykk "Oppdater driver", velg det nederste valget i neste vindu (jeg har engelsk Windows: "Browse my computer for driver software"), trykk "Browse..." og finn katalogen der du pakket ut Intel Management Engine driveren. Trykk neste og håp på det beste :-) 1 Lenke til kommentar
FjongFasong Skrevet 27. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2013 Takk for hjelpen hittil, men vet ikke om problemet helt er løst enda! Takk for hjelpen hittil, men vet ikke om problemet helt er løst enda! Mistet lyden også Lenke til kommentar
jonny Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Når mistet du lyden? Bruker du lydutgangen på hovedkortet, eller lyd-delen av skjermkortet (lyd via HDMI-utgangen)? 1 Lenke til kommentar
FjongFasong Skrevet 27. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2013 Jeg vet ikke når jeg mistet den, skulle høre på musikk nå og ingenting kom opp. Jeg har lyd utgang til hovedkortet- uff Lenke til kommentar
jonny Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Bruker du lyden på hovedkortet, må du installere driverne fra MSI for dette også ("Realtek High Definition Audio Driver") (greit å gjøre det uansett). Du bør også sjekke hvilken lydenhet som faktisk er aktiv (høyreklikk på volumkontrollen nederst i hjørnet og velg "avspillingsenheter" og finn den rette i lista, velg den og klikk "sett som standard"). Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Det er fordi nvidia hd audio plutselig har blitt detektert. Åpne ikonet Lyd i kontrollpanel. Under playback velg hd audio (ikke nvidia) og klikk la dette være default enhet. Den intel management engine.. Kan du jo prøve å velge avinstaller pp og svar også fjern drivere . Så prøv å legge inn den nye. Ellers så bør du nå kunne kjøre nvidia installasjonsprogrammet for geforce kortet ditt. 1 Lenke til kommentar
FjongFasong Skrevet 28. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) Hei igjen tenkte jeg skulle gi en oppdatering på problemet i tilfelle, andre sitter i samme knipa! Jeg bestemte meg til å re-starte PCen > (f8-f10) en av disse, dermed "reparer pc" > Så videre systemgjengopprette > Denne gangen uten error. Men en super takk til "Syar2003 og Jonny" som tok bryet med å svare! Tusen takk (PCen min er som ett fargekart, viktig å holde seg innafor linjene) :w00t: Endret 28. mai 2013 av FjongFasong Lenke til kommentar
FjongFasong Skrevet 28. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) - Endret 28. mai 2013 av FjongFasong Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Det er jo og en måte å løse det på, rart vi ikke tenkte på å foreslå det som alternativ igår. Bra da at den funker igjen da "med nvidia drivere". Nå er du jo egentlig tilbake til hvor du var føre du skulle oppdatere skjermkort driverne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå