Gå til innhold

[Løst] Oppdaterte skjermkort, endte opp med standard-skjermkort

Anbefalte innlegg

Sikker på at du installerte Intel Management Engine driver? Den skal være mye nyere enn den som vises på skjermbildet ditt... prøv å installere den en gang til, og restart PCen etterpå.

Ingen forandring

Sikker på at du installerte Intel Management Engine driver? Den skal være mye nyere enn den som vises på skjermbildet ditt... prøv å installere den en gang til, og restart PCen etterpå.

3 side! :)

post-307583-0-40504300-1369697295_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trykk "Oppdater driver", velg det nederste valget i neste vindu (jeg har engelsk Windows: "Browse my computer for driver software"), trykk "Browse..." og finn katalogen der du pakket ut Intel Management Engine driveren. Trykk neste og håp på det beste :-)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bruker du lyden på hovedkortet, må du installere driverne fra MSI for dette også ("Realtek High Definition Audio Driver") (greit å gjøre det uansett). Du bør også sjekke hvilken lydenhet som faktisk er aktiv (høyreklikk på volumkontrollen nederst i hjørnet og velg "avspillingsenheter" og finn den rette i lista, velg den og klikk "sett som standard").

Lenke til kommentar

Det er fordi nvidia hd audio plutselig har blitt detektert.

Åpne ikonet Lyd i kontrollpanel.

Under playback velg hd audio (ikke nvidia) og klikk la dette være default enhet.

Den intel management engine..

Kan du jo prøve å velge avinstaller pp og svar også fjern drivere .

Så prøv å legge inn den nye.

Ellers så bør du nå kunne kjøre nvidia installasjonsprogrammet for geforce kortet ditt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hei igjen tenkte jeg skulle gi en oppdatering på problemet i tilfelle, andre sitter i samme knipa! :)

Jeg bestemte meg til å re-starte PCen > (f8-f10) en av disse, dermed "reparer pc" > Så videre systemgjengopprette > Denne gangen uten error.

Men en super takk til "Syar2003 og Jonny" som tok bryet med å svare! Tusen takk

(PCen min er som ett fargekart, viktig å holde seg innafor linjene)

:w00t: :w00t: :w00t:

Endret av FjongFasong
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...