Gå til innhold

[Løst] Oppdaterte skjermkort, endte opp med standard-skjermkort


Anbefalte innlegg

Er den kjøpt på komplett har du jo en ordrebekreftelse som lister opp alle delene i den.

Det er hovedkort som er interessant først og fremst.

Jeg tror du må starte med å reinstallere alle hovedkort drivere og software først , så kan du fortsette med geforce drivere når de andre enhetene er oppe med drivers i enhetsbehandling.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er den kjøpt på komplett har du jo en ordrebekreftelse som lister opp alle delene i den.

Det er hovedkort som er interessant først og fremst.

Jeg tror du må starte med å reinstallere alle hovedkort drivere og software først , så kan du fortsette med geforce drivere når de andre enhetene er oppe med drivers i enhetsbehandling.

 

Hmm, javel! Er det enklere og reformatere hele pcn? Fordi jeg vet ikke hvordan jeg skal reinstallere alle hovedkort driverne og software først.

Lenke til kommentar

http://www.msi.com/product/mb/P67A-GD65.html#/?div=Driver&os=Win7%2064

Gå hit

Last ned alle drivere

Pakk ut zip filene i mine dokumenter mappen

Og kjør en og en og følg anvisningene du får på skjermen.

Sjekk i enhets behandling for hver driver du legger inn om gule enheter blir aktivert.

Legg gjerne inn flere skjermbilder i tråden din underveis slik at vi som følger med ser fremgangen og hva som skjer.

 

Lenke til kommentar

Du finner driverne hos MSI.

 

Jeg har den boksen som jeg fikk fra komplett ved kjøp av pcn, men hvilke drivere vet jeg at jeg skal re installere?

 

http://www.msi.com/p...er&os=Win7%2064

Gå hit

Last ned alle drivere

Pakk ut zip filene i mine dokumenter mappen

Og kjør en og en og følg anvisningene du får på skjermen.

Sjekk i enhets behandling for hver driver du legger inn om gule enheter blir aktivert.

Legg gjerne inn flere skjermbilder i tråden din underveis slik at vi som følger med ser fremgangen og hva som skjer.

 

 

Okei, tusen takk! Skal gjøre det! :)

Lenke til kommentar

Gjør det for sikkerhets skyld , det skader ikke.

Men kreves det restart for å skifte en system fil pleier windows og driverinstallasjonspakken å si i fra.

 

Glemte å spørre om det var nødvendig i slette tidligere drivere, eller de jeg har nå lastet ned på nytt?

 

Ferdig med

Intel Chipset Driver.

Intel Management Engine Driver

 

Samma rekefølge herfra?

Endret av FjongFasong
Lenke til kommentar

Jeg er usikker på hvorfor Intel Management Engine Interface fortsatt har merknader, kan du dobbeltklikke på denne og ta et skjermbilde av det eller bare poste teksten i tekstboksen i vinduet som dukker opp?

 

De andre tingene fikser du ved å installere "Marvell SATAIII"-driveren og "Renesas USB3.0 Drivers" fra MSI's nettside.

 

Bumpet på en annen "Error"

(Intel Smart Connect Technology Driver)

Intel Smart Connect er uviktig, den trenger du ikke. Mulig du må enable noe i BIOS for å få brukt denne.

Lenke til kommentar

Jeg er usikker på hvorfor Intel Management Engine Interface fortsatt har merknader, kan du dobbeltklikke på denne og ta et skjermbilde av det eller bare poste teksten i tekstboksen i vinduet som dukker opp?

 

De andre tingene fikser du ved å installere "Marvell SATAIII"-driveren og "Renesas USB3.0 Drivers" fra MSI's nettside.

 

 

Intel Smart Connect er uviktig, den trenger du ikke. Mulig du må enable noe i BIOS for å få brukt denne.

 

Hjalp dette noe? :/

 

(PS ; Noe jeg kanskje har glemt å fortelle, jeg har bare lokal disk C:, hadde enn kamerat som fikset pc'n for ett år siden, hvor løsningen ble å slette C. Vet ikke om det har noe å si)

post-307583-0-87561400-1369696577_thumb.png

Endret av FjongFasong
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...