Syar-2003 Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Er den kjøpt på komplett har du jo en ordrebekreftelse som lister opp alle delene i den. Det er hovedkort som er interessant først og fremst. Jeg tror du må starte med å reinstallere alle hovedkort drivere og software først , så kan du fortsette med geforce drivere når de andre enhetene er oppe med drivers i enhetsbehandling. 1 Lenke til kommentar
FjongFasong Skrevet 27. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2013 Er den kjøpt på komplett har du jo en ordrebekreftelse som lister opp alle delene i den. Det er hovedkort som er interessant først og fremst. Jeg tror du må starte med å reinstallere alle hovedkort drivere og software først , så kan du fortsette med geforce drivere når de andre enhetene er oppe med drivers i enhetsbehandling. Hmm, javel! Er det enklere og reformatere hele pcn? Fordi jeg vet ikke hvordan jeg skal reinstallere alle hovedkort driverne og software først. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 http://www.msi.com/product/mb/P67A-GD65.html#/?div=Driver&os=Win7%2064 Gå hit Last ned alle drivere Pakk ut zip filene i mine dokumenter mappen Og kjør en og en og følg anvisningene du får på skjermen. Sjekk i enhets behandling for hver driver du legger inn om gule enheter blir aktivert. Legg gjerne inn flere skjermbilder i tråden din underveis slik at vi som følger med ser fremgangen og hva som skjer. Lenke til kommentar
FjongFasong Skrevet 27. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2013 Du finner driverne hos MSI. Jeg har den boksen som jeg fikk fra komplett ved kjøp av pcn, men hvilke drivere vet jeg at jeg skal re installere? http://www.msi.com/p...er&os=Win7%2064 Gå hit Last ned alle drivere Pakk ut zip filene i mine dokumenter mappen Og kjør en og en og følg anvisningene du får på skjermen. Sjekk i enhets behandling for hver driver du legger inn om gule enheter blir aktivert. Legg gjerne inn flere skjermbilder i tråden din underveis slik at vi som følger med ser fremgangen og hva som skjer. Okei, tusen takk! Skal gjøre det! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 1) Intel Chipset Driver. Begynn med denne. Last ned fra linken jeg postet. Etter denne legger du inn 2) Intel Management Engine Driver 1 Lenke til kommentar
jonny Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 (endret) Begynn med Intel chipset driver og deretter Intel Management driver. Edit: syar2003 og jeg er visst enige :-) Endret 27. mai 2013 av jonny 1 Lenke til kommentar
FjongFasong Skrevet 27. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2013 Begynn med Intel chipset driver og deretter Intel Management driver. Edit: syar2003 og jeg er visst enige :-) Hehe, Ja Lenke til kommentar
FjongFasong Skrevet 27. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2013 Bør jeg restarte maskinen per installasjon? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Gjør det for sikkerhets skyld , det skader ikke. Men kreves det restart for å skifte en system fil pleier windows og driverinstallasjonspakken å si i fra. Lenke til kommentar
FjongFasong Skrevet 27. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2013 (endret) Gjør det for sikkerhets skyld , det skader ikke. Men kreves det restart for å skifte en system fil pleier windows og driverinstallasjonspakken å si i fra. Glemte å spørre om det var nødvendig i slette tidligere drivere, eller de jeg har nå lastet ned på nytt? Ferdig med Intel Chipset Driver. Intel Management Engine Driver Samma rekefølge herfra? Endret 27. mai 2013 av FjongFasong Lenke til kommentar
jonny Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Sjekk device manager (enhetsbehandler) nå, og se hva som står igjen av gule merknader (post gjerne et skjermbilde). Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Kan du legge opp et bilde av enhetsbehandling slik det ser ut nå kanskje ... Tror jeg og jonny har synkron tankegang hehe... Lenke til kommentar
jonny Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Ja, ser sånn ut. Jeg kan stoppe å poste, jeg, men følger med videre :-) Lenke til kommentar
FjongFasong Skrevet 27. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2013 (endret) Kan du legge opp et bilde av enhetsbehandling slik det ser ut nå kanskje ... Tror jeg og jonny har synkron tankegang hehe... Dette er greskt for meg, men ser det bedre ut ? Endret 27. mai 2013 av FjongFasong Lenke til kommentar
FjongFasong Skrevet 27. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2013 Bumpet på en annen "Error" (Intel Smart Connect Technology Driver) Lenke til kommentar
jonny Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Jeg er usikker på hvorfor Intel Management Engine Interface fortsatt har merknader, kan du dobbeltklikke på denne og ta et skjermbilde av det eller bare poste teksten i tekstboksen i vinduet som dukker opp? De andre tingene fikser du ved å installere "Marvell SATAIII"-driveren og "Renesas USB3.0 Drivers" fra MSI's nettside. Bumpet på en annen "Error" (Intel Smart Connect Technology Driver) Intel Smart Connect er uviktig, den trenger du ikke. Mulig du må enable noe i BIOS for å få brukt denne. Lenke til kommentar
FjongFasong Skrevet 27. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2013 (endret) Jeg er usikker på hvorfor Intel Management Engine Interface fortsatt har merknader, kan du dobbeltklikke på denne og ta et skjermbilde av det eller bare poste teksten i tekstboksen i vinduet som dukker opp? De andre tingene fikser du ved å installere "Marvell SATAIII"-driveren og "Renesas USB3.0 Drivers" fra MSI's nettside. Intel Smart Connect er uviktig, den trenger du ikke. Mulig du må enable noe i BIOS for å få brukt denne. Hjalp dette noe? :/ (PS ; Noe jeg kanskje har glemt å fortelle, jeg har bare lokal disk C:, hadde enn kamerat som fikset pc'n for ett år siden, hvor løsningen ble å slette C. Vet ikke om det har noe å si) Endret 27. mai 2013 av FjongFasong Lenke til kommentar
jonny Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Sikker på at du installerte Intel Management Engine driver? Den skal være mye nyere enn den som vises på skjermbildet ditt... prøv å installere den en gang til, og restart PCen etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå