Leo_ Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Om jeg hadde blitt singel kunne jeg jo funnet på ting de helgene jeg ikke hadde hatt sønnen min. Og kost meg hjemme og sett på akkurat det jeg ville, og gjort det jeg ville etter at han hadde lagt seg, så lenge jeg holdt meg hjemme. Jeg bare føler at vi glir mer og mer fra hverandre Wakeup call: Du ville neppe få lov til å være alene med sønnen din. Med din livsstil og ingen til å piske deg til å rydde, vaske hjem, vaske klær, lage skikkelig mat og sørge for annet enn pc-tid vil det rimelig raskt gå over styr for deg. Når eksen din da får misstanke pusser hun barneværnet på deg. De gjør en liten stikkontroll og finner ut at du ikke er skikket til å danne et hjem for deg og sønnen din. Resultatet blir da rimelig kjapt at du antageligvis får møte sønnen din kun et par timer annenvær helg under oppsyn av barnets mor. Og så er det velkommen-til-NM-i-barnebidrag.Det kan godt hende at dere trenger å finne på noe vær for seg en gang i blandt, men DU trenger å skjerpe deg kraftig ellers sitter du fort i ovenfornevnte saks. Så en dag må du forklare din voksne sønn hvorfor du ikke gadd å ta vare på ham som liten... 2 Lenke til kommentar
Reflected Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Elsker du henne? Er dette jenta du vil dele resten av livet ditt med? Er det det, er det nok verdt å prøve hardere. Hjelp henne mer med husarbeidet hvis det er det som må til. Skjønner at hun blir lei og irritert hvis hun må stå for det meste - dere bor jo der sammen, derfor burde det være fordelt ganske greit. Kan også skjønne at det er irriterende for deg om hun maser om dette hele tiden, og det blir krangling ut av det.. Men hva med å snakke ordentlig med hverandre om dette? Komme fram til noe sammen, som begge kan leve med? For eksempel at dere tar oppvasken annen hver gang, eller noe. Og du må kanskje gjøre mer enn det du egentlig vil, men sånn er det. Dette mener jeg bare er små problemer man kan løse hvis bare begge vil nok. Mitt råd er og sette seg ned og snakke sammen om disse tingene under rolige omstendigheter, fortell henne hvordan du føler det. Si at du er lei av kranglingen, og at det ikke funker i lengden - for det gjør det ikke. Lykke til, håper det ordner seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå