Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurte på om noen hadde noen erfaring med costum vannkjøling, en tre punkts kjøling, en til gpu og en til cpu'en?

Jeg har hørt noen rykter om at det koster nærmere 4k å kjøpe inn alle delene, men ettersom jeg ikke har noe erfaring med dette tviler jeg litt :3 hvis noen kunne poste en link til en god side (helst i norge, orker ikke å vente i flere uker :p) som har deler til en rimelig pris :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

GPU : Gainward GTX 670

CPU : i7 3770k

skal kjøpe et nytt kabinett ettersom det jeg har nå er for lite, så jeg skal kjøpe dette http://www.komplett....aspx?sku=657128

Ikke vondt ment, men kjøp for guds skyld heller 800D/900D, eller NZXT 810/820 ;)

Dette er en utenlandsk side, som faktisk ofte er raskere enn de norske... http://www.watercoolinguk.co.uk/

Ryktene om 3-4K er forresten helt sanne! Vannblokk til GPU og CPU blir vel ca. 1500,- + 500+ for pumpe... + Radiator + vifter + nippler +tubing

Endret av MariusJS
  • Liker 1
Lenke til kommentar

hahah xD cheers marius.. skal ta en titt, er keen på et kabinett som både har stor plass til deler osv samt at det ser lekkert ut :3

Dersom du virkelig vil investere i et kabinett, som koster, men som i mine øyne er det beste på markedet, se på LD PC-V8/V7
Lenke til kommentar

Dersom du virkelig vil investere i et kabinett, som koster, men som i mine øyne er det beste på markedet, se på LD PC-V8/V7

Hmm jeg får ca 7,2k i lønn snart og det skal brukes til litt pc modding, altså lys, nye vifter ect ect.. + at jeg er veldig keen på å ha en stille pc, en av grunnene til at jeg er keen på å bruke vannkjøling til GPU og cpuen min :3

Lenke til kommentar

Hmm jeg får ca 7,2k i lønn snart og det skal brukes til litt pc modding, altså lys, nye vifter ect ect.. + at jeg er veldig keen på å ha en stille pc, en av grunnene til at jeg er keen på å bruke vannkjøling til GPU og cpuen min :3

Da vil jeg gi deg et forslag jeg syntes er godt!

Still deg selv noen spørsmål:

1: Overklokker jeg?

2: Liker jeg å trikse å mikse med ting til jeg får det til?

3: Er jeg villig til å gå all inn?

Dersom svarene på disse er ja, så kommer forslaget mitt:

LD PC-V8, eller 900D (I den rekkefølgen)

Vannkjøling!

Lys: NZXT HUE

+Noen UV lys, og UV tubing

Lenke til kommentar

Da vil jeg gi deg et forslag jeg syntes er godt!

Still deg selv noen spørsmål:

1: Overklokker jeg?

2: Liker jeg å trikse å mikse med ting til jeg får det til?

3: Er jeg villig til å gå all inn?

Dersom svarene på disse er ja, så kommer forslaget mitt:

LD PC-V8, eller 900D (I den rekkefølgen)

Vannkjøling!

Lys: NZXT HUE

+Noen UV lys, og UV tubing

Jeg så på 900D, og det er massivt o.o tror ikke jeg trenger så stort.. muligens jeg går for 800D

Cheers :D!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...