SKAÐI Skrevet 5. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2013 DuraN, desverre ikke de modellene jeg vil ha av alt.. Marius, nei, har endra litt nå, tenkte og dra på med Asus ROG Maximus VI Impact, sitt hk.. Okey, også er det igjen fittings fra og gå fra de forskjellige vinklene, så da må jeg vel ha en 20/30 Compression Fittings uten og ha regna noe på det, samt en 5/10 av både 45 og 90 graderene... 1 Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Du bør egentlig visualisere ferdig setup, så kan du lettere finne ut hvilke vinkler du trenger. Jeg bruker bare å ta et A4-ark og tegne. Trenger ikke være kjempenøyaktig, men funker fint for meg iaff. Nipler er forholdsvis enkelt å regne ut. 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Jeg ville vurdert Prodigy-ME (M-ATX)! Endret 5. juni 2013 av MariusJS Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 5. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2013 Marius, hææ ? Ser dette greit ut ca ? så slenger jeg bare med 2 til av hver sak.. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 De 0 grader koblingene, mener du selve niplene da? Da trenger du 2 pr blokk. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Marius, hææ ? Ser dette greit ut ca ? så slenger jeg bare med 2 til av hver sak.. "Lansert" på Computex Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 5. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2013 Aha, snoke videre Mener desse ja, hvis det var svar på spmm ditt Vegard http://www.overclockers.co.uk/showproduct.php?prodid=WC-188-EK Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 24. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2013 Nei, jeg la det fra meg og kjøpte meg ny gpu istedenfor.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå