Berzerk74 Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Hei, Er det noe som vet hvor en kan få kjøpt den pistolen i Norge? Jeg mener originalen (den med Blow back), dvs ikke den som selges på Teknikkmagasinet. Evt. en som er like bra? Er det veldig stor forskjell på kraften i en slik pistol? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 (endret) Blowback blir jo mye mer realistisk da, men bruker mindre gass. Er superfan av 1911 selv, men ville vurdert andre sikter, da 1911a1 har noen forjævlige sikter. Har denne selv, den er like tung som orginalen og nærmest identisk(utseendemessig) som the real deal. Det eneste jeg har å utsette på den er avtrekket. Det er noe inni granskauen tungt og rufsete, hvis du er vandt med ordentlige pistoler. Edit: Non-blowback versjonen får du nesten slengt etter deg. Edit #2: Her er en litt mer taktisk 1911, selv foretrekker jeg den i førstepost. I bunn og grunn lik som ASG CZ-75 dutyen litt tidligere i posten, men et litt annet utseende og høyere utgangshastighet. Endret 27. mai 2013 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Berzerk74 Skrevet 27. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2013 Hei, Takk for svaret. Men liker designet bedre på Witness 1911 :-) Og det blir mer realistisk når CO2'en og kulene henger samme i magasinet og kan tas ut. Ser noen skriver at de som ikke har Blowback er kraftigere en de som har det, stemmer dette? Men de bruker sikkert mer CO2 (som du sikkert mente i posten over :-)). Leter etter en som har Blowback og samme magsinoppsettet (Co2 og kuler i ett) - som på Witness 1911. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) Du bør se etter hvor mange fps(feet per sekond) eller meter per sekund de forskjellige pistolene har. Hvis det er kraft du vil ha, bør du ta en titt på noen luftgevær isteden. Hvis pistolen ikke har riflet løp og bruker rundkuler (bb), er ikke presisjonen noe å skryte av heller. Pistolen min går lett igjennom en brusboks på de første skuddene, men etterhvert lager de bare en bulk. Co2 og bb i maget: http://butikk.wasteland.no/luftvapen/cz-75d-compact-dual-tone.html Denne er litt kraftigere, enn CZen jeg postet tidligere. Denne skyter blyplotter http://game-on.no/products/magnum-desert-eagle-45mm-blowback Endret 28. mai 2013 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå