Øystein.F. Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Scrolls følgjer same modell som klossefenomenet. Les hele saken Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Skulle dette spillet være tynget ned av mikrotransaksjoner, eller husker jeg feil? Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Er dette etterfølgeren te Skyrim? 5 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Skulle dette spillet være tynget ned av mikrotransaksjoner, eller husker jeg feil? Nettopp det jeg også frykter, om det ikke er dynget ned av microtransaksjoner kan det bli morro. Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) Hadde håpt på noko nyskapande, at dei hadde fått ein idé som ingen andre enno hadde hatt... Men dette er nok ganske så likt på såpass mange spel at ein ikkje veit talet, så kva er det dei lokkar med med dette spelet? Flott artikkel, men... I motsetning til andre spel i same gate, vil vi i Scrolls få sjå kampane utspele seg på eit heksagonalt nett som minnar meir om kampane i Heroes-serien enn vanlege kortspel. Beklagar, been there, done that... dette eksisterer allerede såpass mange spel av... 15euro? Nei, takk, står over. Endret 28. mai 2013 av WhatWorld Lenke til kommentar
hbrn Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 De har mikrotransaksjoner i form av Shards, som man kjøper for ekte penger. Shards er den sekundære currencyen i tillegg til Gold. Man må ikke kjøpe Shards, for man kan fint kjøpe alle items som er in-game med Gold som man får ved å spille. Lenke til kommentar
Keymahan Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Jeg har en vanlig kortstokk jeg ikke bruker så mye, så tviler på dette blir noe for meg. Får følge med og se om det er noe mer gameplay enn det som ble vist i traileren.. Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 sikkert fett om d kom ut i 1997 Lenke til kommentar
Khaldar Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Det så jammen kjedelig ut. Dersom jeg vil spille Heroes of might and magic gjør jeg det, og ikke en look alike Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 En kombinasjon av Heroes of might and magic og Magic the gathering? Notch, du har min oppermerksomhet. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Jeg har spilt dette en god stund allerede, så jeg lagde en film med brodern som andrepilot og spørsmålstiller. Forhåpentlig er det oppklarende, i forhold til hva spillet dreier seg om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå