Redaksjonen. Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Dette gjelder særlig deg som nettopp har blitt singel.8 ting du <em>ikke</em> bør gjøre på Facebook Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Takk for en dyp og informerende artikkel. Skal virkelig ta med meg disse tipsene når det trengs! 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Zepticon Skrevet 27. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 27. mai 2013 Ha i hell*** gjør dette pisset på "teknofil"? 30 Lenke til kommentar
TEE Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 9) Du bör ikke skrive eller dele artikler om hva andre skal gjöre på Facebook. Det får deg bare til å virke elitisk, arrogant og belärende. 9 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 8 ting man IKKE bør gjøre: Nr. 3 er vel ikke en IKKE? Forøvrig kan det være ganske sårende å bli fjernet som venn fra noen som over en periode har vært ganske viktig i ditt liv. Det kan være mer fintfølende å bare ignorere facebooken hans/hennes til følelsene har lagt seg ned litt, så det ikke blir enda mer bensin på bålet i en opprivende prosess. Jeg vil vel heller si at man ikke har noe med å legge ut noe som helst som hører hjemme kun mellom to personer på facebook, og den første av de 8 som man IKKE bør gjøre er: IKKE bruk facebook til annet enn å kalle inn til klassegjenforeninger. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Hva er dette for noe tull? Mest unyttige artikkel jeg har lest på lenge. 4 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 En ting man ikke skal gjøre på internett er å lage artikler om hva andre skal/skal ikke gjøre på internett. 3 Lenke til kommentar
TomTucker Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Ræva artikkel, men ganske digg dame 4 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 SILJE BJØRNSTAD, SIDE2.NO ? 27. mai 2013 18:00 Kandidat til Pulitzer-prisen? Lenke til kommentar
espen88 Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Sjelden jeg gidder å kritisere artikler, men dette hører virkelig ikke hjemme på disse sidene. Om dere ikke har noe bedre å skrive om så er det kanskje like greit å bare la være. Skjerpings. 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 9) Du bör ikke skrive eller dele artikler om hva andre skal gjöre på Facebook. Det får deg bare til å virke elitisk, arrogant og belärende. 9) 2. ledd: Unntaket er å poste den på veggen til noen konsekvent bryter de fleste av dem. Du vil få nesten like mange likes som vedkommende har venner - sett bort i fra de som har blokkert perosnen fra feeden sin. Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 8 ting man IKKE bør gjøre: Nr. 3 er vel ikke en IKKE? Forøvrig kan det være ganske sårende å bli fjernet som venn fra noen som over en periode har vært ganske viktig i ditt liv. Det kan være mer fintfølende å bare ignorere facebooken hans/hennes til følelsene har lagt seg ned litt, så det ikke blir enda mer bensin på bålet i en opprivende prosess. Jeg vil vel heller si at man ikke har noe med å legge ut noe som helst som hører hjemme kun mellom to personer på facebook, og den første av de 8 som man IKKE bør gjøre er: IKKE bruk facebook til annet enn å kalle inn til klassegjenforeninger. Opprivende eller ikke så er det nok best å slette alle spor av ekser på sosiale nettverk. I en slik situasjon er det ikke så interessant hva den andre føler. Hver enkelt går gjennom sin egen sorgprosess og konstante påminnelser om hva man har tapt i en slik situasjon er et hinder for å komme seg videre. Ellers er det vel med Facebook som med alt annet; bruk sunn fornuft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg