desi-bruker Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Hei! Slik tittelen sier; er jeg på utkikk etter en utenforliggende AV-veggboks, med følgende kontakter: HDMI, VGA, lyd og USB. På innsiden av veggboksen ønsker jeg å ha ekte kontakter (slik at kabelen kan settes rett inn på innsiden), og kontakt-utgang på utsiden. Er det noen som kjenner til hvor jeg kan få tak i slik veggboks? Ønsker å gjøre det rimeligst mulig, oppimot 1000 kr hvis det er mulig! Håper på tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
avo Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 CBK selger slikt, og til rett pris, men jeg tror ikke de selger til privatpersoner. Du kan jo sjekke med dem om de har noen forhandler nær deg å anbefale. Lenke til kommentar
desi-bruker Skrevet 27. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2013 Hei avo! Jeg har vært i kontakt med CBK tidligere ettersom dem har en slik veggboks. Dem kunne levere, men det er ubekreftet når de får inn, det var estimert til slutten av juni. Så har vært i kontakt med andre AV-forhandlere, som leverer veggbokser ala ELKO o.l., til flere tusen kr, minst 4000 kr pr. boks. Litt drøy pris for enkel sak kanskje? Ettersom det er bedriftskunde, så har jeg muligheten til å handle fra leverandører. Så er åpen for flere tilbakemeldinger Lenke til kommentar
avo Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Hei avo! Jeg har vært i kontakt med CBK tidligere ettersom dem har en slik veggboks. Dem kunne levere, men det er ubekreftet når de får inn, det var estimert til slutten av juni. Så har vært i kontakt med andre AV-forhandlere, som leverer veggbokser ala ELKO o.l., til flere tusen kr, minst 4000 kr pr. boks. Litt drøy pris for enkel sak kanskje? Ettersom det er bedriftskunde, så har jeg muligheten til å handle fra leverandører. Så er åpen for flere tilbakemeldinger CBK hadde på lager nå i dag når jeg sjekket... Lenke til kommentar
desi-bruker Skrevet 27. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2013 CBK hadde på lager nå i dag når jeg sjekket... Sender deg PM med linken til CKB som jeg har. Har du en link til varen der det er på lager? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå