Gå til innhold

AV-veggboks : HDMI, VGA, lyd og USB

Anbefalte innlegg

Hei!

Slik tittelen sier; er jeg på utkikk etter en utenforliggende AV-veggboks, med følgende kontakter: HDMI, VGA, lyd og USB.

På innsiden av veggboksen ønsker jeg å ha ekte kontakter (slik at kabelen kan settes rett inn på innsiden), og kontakt-utgang på utsiden.

Er det noen som kjenner til hvor jeg kan få tak i slik veggboks?

Ønsker å gjøre det rimeligst mulig, oppimot 1000 kr hvis det er mulig!

Håper på tilbakemeldinger! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei avo! Jeg har vært i kontakt med CBK tidligere ettersom dem har en slik veggboks. Dem kunne levere, men det er ubekreftet når de får inn, det var estimert til slutten av juni.

Så har vært i kontakt med andre AV-forhandlere, som leverer veggbokser ala ELKO o.l., til flere tusen kr, minst 4000 kr pr. boks. Litt drøy pris for enkel sak kanskje?

Ettersom det er bedriftskunde, så har jeg muligheten til å handle fra leverandører. Så er åpen for flere tilbakemeldinger :)

Lenke til kommentar

Hei avo! Jeg har vært i kontakt med CBK tidligere ettersom dem har en slik veggboks. Dem kunne levere, men det er ubekreftet når de får inn, det var estimert til slutten av juni.

Så har vært i kontakt med andre AV-forhandlere, som leverer veggbokser ala ELKO o.l., til flere tusen kr, minst 4000 kr pr. boks. Litt drøy pris for enkel sak kanskje?

Ettersom det er bedriftskunde, så har jeg muligheten til å handle fra leverandører. Så er åpen for flere tilbakemeldinger :)

CBK hadde på lager nå i dag når jeg sjekket...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...