xSotte Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Jeg sendte inn et headset for reklamasjon. Dette ble bekreftet mottatt av nettbutikken den 19 April. Jeg har ringt inn 2 ganger til support hvor jeg fikk vite at de venter på tilbakemelding fra en ekstern leverandør. Disse anropene var ca 2-3 uker etter at headsettet var mottatt Jeg har nå ventet i over 5 uker så begynner å bli lei. Lurer nå på hva man kan forvente seg av ventetid. Butikken har vel en maks grense på hvor lenge de har lov å la meg vente? Trenger ikke nevne navn, men det er en stor Norsk nettbutikk. Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Jeg sendte inn et headset for reklamasjon. Dette ble bekreftet mottatt av nettbutikken den 19 April. Jeg har ringt inn 2 ganger til support hvor jeg fikk vite at de venter på tilbakemelding fra en ekstern leverandør. Disse anropene var ca 2-3 uker etter at headsettet var mottatt Jeg har nå ventet i over 5 uker så begynner å bli lei. Lurer nå på hva man kan forvente seg av ventetid. Butikken har vel en maks grense på hvor lenge de har lov å la meg vente? Trenger ikke nevne navn, men det er en stor Norsk nettbutikk. tror ikke det finns en grense på hvor lang ventetid er ved reperasjon Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Iflg. loven skal det gjøres innen rimlig tid og det defineres av Forbukerrådet til 5-6 uker. Så er det gått over 5 uker bør man bare kreve heving av kjøpet for å bli ferdig med saken. Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Iflg. loven skal det gjøres innen rimlig tid og det defineres av Forbukerrådet til 5-6 uker. Så er det gått over 5 uker bør man bare kreve heving av kjøpet for å bli ferdig med saken. hehe! eg syns å ha lest noe slikt en plass. men da er det 5 uker. kontakt dem og spør KAAAA som SKJEEER Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 27. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2013 Sitat fra Forbrukerrådet http://www.forbrukerradet.no/dine-rettigheter/garanti-og-reklamasjon/rettigheter-n%C3%A5r-noe-er-feil "Hva kan du kreve? Når du reklamerer og selger er ansvarlig, kan du kreve at han kostnadsfritt gir deg en ny vare, eller at han reparerer feilen innen rimelig tid. Det er i utgangspunktet du som velger om du vil ha en ny vare, eller om den skal repareres" Dette virket jo interessant. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Dette var vel ikke fra Netshop vel? For da må du vente lenge... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå