desi-bruker Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Bedriften vår har gått over til Office 365. Og for oppsett, tekniker og support benytter vi oss av en Microsoft Partner. Men vi føler at dem blir ganske kostbare i lengden. Ettersom deres timepris ligger på ca 1300 kr pr. time for exchange online, og ca 1500 kr pr. time for CRM. Det jeg lurte på om det er noen som tilbyr rimeligere support for Offie 365? Ønsker helst en Microsoft Partner, men er også åpen for andre løsninger. Det vi oftest får behov for er; oppsett, opplæring til bruk av ulike tjenester og funksjoner, o.l. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Hei, ta gjerne kontakt på PM. Firmaet jeg jobber for er MS lanseringspartner på Office 365. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Prisen er ganske så standard... Ikke ha fryktelig høye forventninger til å finne noe som er veldig mye billigere. Mulig du/dere finner noen med enkeltmannsforetak som kan stille opp billigere. Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Hadde jeg hatt kompetansen på 365, hadde jeg kunne halvert prisen, men igjen så driver jeg ENK og kan gjøre det. Ikke gå på ren prisjakt. Det kan godt hende firmaet dere har avtale med i dag er rimeligere selv om timesprisen virker høy. Kan være andre der ute som klarer en vesentlig lavere timespris, men bruker lenger tid på samme oppgaven, slik at totalprisen blir dyrere. Kontakt gjerne firmaet dere har avtale med i dag og forklar at dere vurdere å finne noen andre pga høy pris, kanskje de kan senke prisen noe, eller andre grep som gjør at dere sparer penger. 1 Lenke til kommentar
Hogstad Rådgivning Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 For ad-hoc assistanse der du kontakter for hjelp i gitte situasjoner så er prisen muligens litt høy, men ikke veldig. Om du har en avtale om support/drift så kan du få det rimeligere. Men det er nok langt flere som kan Exchange Online/Office 365 en det er som Dynamics CRM. Jeg representerer en Office 365 partner, og vi har en blogg om emnet. Mulig du vil finne noen svar der. Lenke til kommentar
knutazz Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Der jeg jobber tar vi timespris på 1200,- for Office365 support, og 1000,- for Hosted Apps ( Hosted Excahnge \ Hosted Lync osv.) Lenke til kommentar
Mez Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Vi tar 790,- for Office 365 og Exchange Online konsulent, vi er også Microsoft Partner. Prisene du skisserer her er nok helt vanlige hos større leverandører. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Hos oss tar vi 720,-.. Alt for billig mener nå jeg:p Lenke til kommentar
Sprokket Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Avhengig av konsulent(junior, konsulent, senior, og sjef) ligger vi på mellom 900-2000 uavhengig av program/tjeneste. Lenke til kommentar
DCG Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) De større partnerene som driver med Office 365 jeg har erfaring med har en timepris som ligger rundt det du skisserer. Mindre bedrifter (og ENK) er helt sikkert billigere, men det påvirker også hva du får igjen. Dynamics CRM (tror jeg) det ikke er så mye kompetanse på i Norge, det er iallefall intrykket jeg har. Edit: Jeg kan jo nevne at der jeg jobber koster en konsulent 1050 per time. En seniorkonsulent (som ofte er spesialisert på "noe", f.eks. Exchange) ligger noen hundrelapper over. Endret 9. juli 2013 av DCG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå