Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så, relativt ny i Trondheim, og en kjempestor fan av en god kebab etter en hard kveld. Så langt har jeg bare prøvd Sesam, 1001 Natt og den tralla som pleier å stå utenfor Ace, Downtown og Gossip.

Rullekebaben på Sesam er god, men alt for dyr. 1001 Natt er ok, og også ganske dyr, og det samme gjelder den i tralla, hvis jeg husker rett.

Så det jeg lurer på, er det da er noen som har litt mer erfaring fra byen, og som kanskje kan dele en liten oversikt over alle de tilgjengelige alternativene.

Også åpen for annen mat enn kebab. Så, hva er deres erfaringer? Finnes det noe god, billig döner i byen? Velger du heller noen små cheesburgere på MD/BK?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I Midtbyen, som jeg kommer på i farta og som du ikke allerede har nevnt, så har man vel:

Star

Golden

MIR

Oska

Orange

Orange (tror det heter Orange i alle fall, på hjørnet av Byhaven ved Narvesen) er jeg ikke sikker på har åpent om natta. De reklamerer med döner, men jeg er ikke sikker på om de har det.

Lenke til kommentar

Ikke kebab, men spiste en fantastisk burger som het King på Matute sist jeg var i Trondheim!

Hjemmelaget brød, type foccacia, kjøttet er tynnbanket indrefilet av storfe, majones, guacamole, cheddarost og aspargesbønner (jeg vet, men det var fantastisk!)!

Du vet ikke hvor god burgere kan bli før du har prøvd den. Det var faktisk så godt at jeg tipset rikelig, og det med studentøkonomi.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Har nå vært innom de fleste kebab-sjappene i Trondheim sentrum, og kan konkudere med at jeg er litt skuffet. Syntes alle de stedene i midtbyen (1001 Natt, Star, Orange, MIR, LaBelle) smaker helt likt, med lite krydret kjøtt og dårlig dressing. Dessuten er porsjonene relativt små. Beste kebaben har jeg fått på Aroma og Sesam, men der koster den merkbart mer og.

Har ikke vært på King Kebab eller Golden, så vidt jeg vet, tho.

Endret av YHAP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...